رئیس پلیس فتا خراسان رضوی:

عامل انتشار تصاویر محرمانه معلم و خانواده‌اش در کاشمر بازداشت شد

رئیس پلیس فتا خراسان رضوی از دستگیری عامل انتشار تصاویر محرمانه معلم و خانواده‌اش در کاشمر خبر داد.
کد خبر: ۴۲۹۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۵ 23 May 2017
به گزارش تابناک رضوی،به نقل از خبرگزاری تسنیم،سرهنگ جواد جهانشیری در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: با تلاش پلیس فتا شهرستان کاشمر عامل انتشار تصاویر محرمانه یک معلم و خانواده وى در فضاى سایبرى شناسایى و دستگیر شد.
وی افزود: فردى با در دست داشتن مرجوعه قضایى به پلیس فتا شهرستان کاشمر مراجعه و اعلام کرد فردى ناشناس در فضاى سایبرى اقدام به انتشار تصاویر شخصى و محرمانه از همسر و خانواده‌ام کرده است که این امر موجب هتک حرمت و خلل در روند زندگى‌ام به ویژه در میان همکارانم شده‌ است.
رئیس پلیس فتا خراسان رضوی با بیان اینکه متهم این پرونده در کوتاه‌ـرین زمان ممکن شناسایی و دستگیر شد، خاطرنشان کرد: با توجه به مستندات شاکى، بررسى‌هاى فنى و پلیسى آغاز که به لحاظ اهمیت موضوع و جلوگیرى از ایراد لطمه روحى و روانى بیشتر به شاکى وخانواده وی، مراتب شناسایى و دستگیرى متهم با جدیت کامل در دستور کار کارشناسان پلیس قرار گرفت و با انجام اقدامات فنى واطلاعات متهم شناسایى شد و پس از هماهنگى‌هاى قضایى به مکان پلیس فتا شهرستان منتقل شد.
جهانشیری تصریح کرد: متهم این پرونده پسر بچه ۱۵ ساله و دانش‌آموز خود شاکى بود و وی پس از رویارویى با ادله غیر قابل انکار جرم خود را پذیرفت و اعتراف کرد.
وی تأکید کرد: متهم نوجوان در اعتراف خود اعلام کرد طى آشنایى قبلى‌ای که خاله‌ام با خانواده همسر شاکى داشته جز فالوورهاى همسر معلمم بوده و توانایى دست‌یابى به تصاویر همسر وى را داشت و پس از مشاجره‌اى که بین یکى از دوستانم با معلممان (شاکی) رخ داد تصمیم گرفتم به نوعى از وى انتقام بگیرم و بدین جهت با فریب خاله‌ام عکس‌‌ها را از گوشى وى برداشته و در شبکه‌هاى اجتماعى با عناوین زشت و ناروایى پخش کردم.
رئیس پلیس فتا خراسان رضوی گفت: متهم این پرونده تحویل مراجع قضایی شد تا ادامه روند رسیدگی به این پرونده توسط دستگاه قضایی پیگیری شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار