فکری به حال تجهیزات آتش نشانی نور آبادکرده اید؟

رییس اتش نشانی شهر نوراباد ممسنی در خصوص کمک های انجام شده از سوی شهرداری نوراباد به این نهاد بیان داشت: با توجه به بودجه کم این نهاد و در حد فعالیت های مقدماتی خریدهایی انجام میشود.
کد خبر: ۴۶۳۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰ 20 July 2017
تابناک فارس به نقل از خبر نور آباد:رییس اتش نشانی شهر نوراباد ممسنی در خصوص کمک های انجام شده از سوی شهرداری نوراباد به این نهاد بیان داشت: با توجه به بودجه کم این نهاد و در حد فعالیت های مقدماتی خریدهایی انجام میشود.
وی بیان داشت: نامه ای از سوی شهرداری نوراباد به استانداری فارس ارسال شده است که در صورت امکان اعتباری برای اتش نشانی شهر نوراباد در نظر گرفته شود و تا کنون پاسخی دریافت نکرده ایم.
طهماسبی در خصوص کمبودهای این نهاد اظهار داشت: وسایل و تجهیزات مدرن در این خصوص زیاد است و اگر بودجه یک سال شهرداری هم در نظر گرفته شود باز پاسخگو نیست.
طهماسبی عنوان کرد: در 29 سال خدمتم بعضا نیروها سه شیفت خدمت رسانی کرده اند و بعضی وقتها از امکانات هلال احمر نیز استفاده میکنیم.
وی در خصوص کمک شهردار فعلی بیان داشت: وی هم مثل شهردار های قبلی نیازهای اولیه را تامین میکند ولی برای تامین تجهیزات هیدرولیکی نیاز به تامین اعتبار زیادی هست.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار