حضور ۱۰ کشور در نمایشگاه قرآن مشهد

معاون قرآن و عترت ادار‌ه‌کل فرهنگ و ارشاد خراسان‌رضوی گفت: ۱۰ کشور در دهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد مقدس حضور دارند.
کد خبر: ۴۹۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳ 17 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی حجت‌الاسلام محمد تقی‌کاظمی نسب در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: دهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد مقدس از 6 تا 15 تیر برابر با 10 تا 19 رمضان در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد مقدس با حضور تشکل‌ها و موسسات قرآنی و کشورهای مختلف منطقه برگزار می‌شود.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی افزود: دهمین دوره از نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد مقدس با حضور 31 کمیته و 26 بخش به مدت 10 روز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه آیین افتتاحیه نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت 6 تیر با حضور 5 هزار نفر و مسئولان کشوری و استانی در فضای باز نمایشگاه برگزار می‌شود،گفت: آیین افتتاحیه نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد مقدس با مشارکت اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی برگزار می‌شود.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی به تعداد کشورهای شرکت کننده در این دوره از نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد مقدس اشاره و عنوان کرد: در حال حاضر 10 کشور برای حضور در نمایشگاه قرآن و عترت مشهد مقدس ثبت نام کرده‌اند.

کاظمی نسب با بیان اینکه سالن عطار نمایشگاه بین المللی مشهد به ظرفیت دهمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت افزوده شده است، تصریح کرد: امسال 1000 غرفه به این دوره از نمایشگاه اختصاص پیدا کرده و در حال حاضر 680 غرفه مورد ثبت نام قرار گرفته است.

معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه غرفه‌های این نمایشگاه در روز اول تیر به غرفه داران تحویل داده می‌شود، تصریح کرد: غرفه‌داران می‌توانند در روزهای 2 و 3 تیر ماه اقدام به غرفه آرایی نمایند.

وی به میزان اعتبارات نمایشگاه قرآن و عترت مشهد اشاره کرد و گفت: متاسفانه میزان اعتبارات اختصاص یافته به نمایشگاه قرآن و عترت مشهد مقدس متناسب با ظرفیت‌های عظیم قرآنی مشهد نیست.

کاظمی‌نسب با اشاره به اینکه مشهد به عنوان قطب قرآنی کشور مطرح است، افزود: باید ردیف بودجه ملی برای فعالیت‌های قرآنی در مشهد مقدس در نظر گرفته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار