معدوم ۱۶۷۰ کیلو گوشت فاسد در ورامین و قرچک

رییس اداره دامپزشکی ورامین و قرچک از معدوم‌سازی بیش از هزارو ۶۷۰ کیلوگرم گوشت غیرقابل مصرف در این دو شهرستان، خبر داد.
کد خبر: ۵۱۳۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹ 24 October 2017
به گزارش تابناک تهران، "رضا مقدم" در این خصوص، اظهار اشت: در طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی و بازدید از واحدهای عرضه فرآورده‌های خام دامی در دو شهرستان قرچک و ورامین میزان هزارو670 کیلو فرآورده خام دامی غیربهداشتی و غیرقابل مصرف معدوم‌سازی شد.

وی ادامه داد: در این راستا با 6 واحد متخلف که غیرمجاز عمل کشتار را انجام داده بودند، از طریق مراجع قضایی و با مساعدت دادستانی شهرستان‌های ورامین و قرچک برخورد قانونی شد.

رییس اداره دامپزشکی ورامین و قرچک با اشاره به نوع گوشت‌های فاسد، تصریح کرد: انواع فرآورده خام دامی غیربهداشتی غیرقابل مصرف که کشف شده شامل گوشت گاو، گوساله، گوسفند، آلایش خوراکی، مرغ و ماهی بودند که پس از طی مراحل قضایی ضبط و معدوم شدند.

مقدم عنوان کرد: بازرسان دامپزشکی به طور مستمر از مراکز تهیه، توزیع، فرآوری، عمل‌آوری و بسته بندی فرآورده‌های خام دامی بازدید می‌کنند، که در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی، پس از انجام مراحل قانونی متخلفان به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

رییس اداره دامپزشکی ورامین و قرچک در پایان خطاب به مردم، بیان کرد: در موقع تهیه فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود حتماً به تاریخ تولید، تاریخ انقضا و مشخصات درج شده بر روی محصولات بسته‌بندی شده توجه کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مراکز عرضه، مراتب را به مسوولان مربوطه اطلاع دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار