برگزاری مراسم عزاداری در کانون های مساجد فارس

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس با اشاره به اینکه عزاداری ها در محرم و صفر اجرا شد، گفت: ثواب طرح «تلاوت نور» مساجد فارس به شهدای دشت کربلا، هدیه شد.
کد خبر: ۶۷۴۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰ 31 October 2018

تابناک فارس به نقل از شبستان: حجت الاسلام حسین امیدی ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام اربعین حسینی و دهه پایانی ماه صفر،گفت: مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفای ایشان در دهه اول محرم در بیش از یک هزار کانون فرهنگی و هنری استان برگزار شد.

 مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس با اشاره به اینکه برگزاری مراسم عزاداری ها بعد از ایام دهه اول محرم ادامه یافت، افزود: در 40 روز فاصله عاشورا تا اربعین حسینی مراسم عزاداری ها و روضه خوانی در بیش از یک هزار کانون فرهنگی و هنری فارس فعال بوده است البته برخی از اعضای کانون ها، توفیق حضور در راهپیمایی میلیونی اربعین داشتند و این خللی در برگزاری عزاداری ها رخ نداد و طی این مدت ثواب قرائت طرح «تلاوت نور» به شهدای دشت کربلا، هدیه شد.

وی با اشاره به اینکه افراد و اعضای کانون های مساجد که جز «جاماندگان اربعین» بودند هم در روز اربعین با حضور در تجمع بزرگ اربعینیان، شرکت داشتند، اضافه کرد: مراسم عزاداری دهه پایانی صفر هم در کانون های مساجد فارس برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار