آغاز برگزاری انتخابات دومین مجمع سمن‌های جوانان در کشور از ۱۵ شهریورماه

مدیرکل دفتر مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان گفت: مسابقات فوتسال بین سازمان های مردم نهاد برگزار آغاز شد.
کد خبر: ۷۶۱۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۲ 10 July 2019

آغاز برگزاری انتخابات دومین مجمع سمن‌های جوانان در کشور از ۱۵ شهریورماه
به گزارش تابناک آذربایجان غربی سالک در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی اظهار کرد: مسابقات فوتسال بین سازمان های مردم نهاد با حضور ۱۷ استان در سالن قاضی طباطبایی برگزار می شود.

وی افزود: در کنار این مسابقات کارگاه های اهمیت جایگاه سازمان های مردم نهاد، اخلاق و منش پهلوانی، اشتغال زایی و کار آفرینی و رونق تولید نیز برگزار می شود.

سالک در خصوص این مسابقات تاکید کرد: این مسابقات سبب افزایش وحدت و همدلی سازمان مردم نهاد و ارتباط میان سازمان های مردم نهاد کشور می شود و سبب همزایی و تبادل اطلاعات و تجربیات میان سازمان مردم نهاد خواهد شد.

وی ادامه داد: این مسابقات تلفیقی از عملکرد های سازمان های مردم نهاد و مسابقات ورزشی بوده و این رویداد سر آغازی برای المپیاد سازمان های مردم نهاد است و در جریان این مسابقات فراخوان ثبت نامه دومین دوره مجمع جوانان در این مسابقات اعللام می شود.

سالک تاکید کرد: سال ۹۸ سال ارتقا کیفیت سازمان های مردم نهاد بوده و سازمان های مردم نهاد رتبه بندی می شوند.

وی در خصوص سازمان های مردم نهاد تصریح کرد : ۲۵۰۰ سازمان مردم نهاد در سطح کشور و ۸۰ سازمان در سطح استان وجود دارندکه در ضمینه های اجتماعی، فرهنگی، اعتقادی مذهبی و علمی پژوهشی فعالیت می کنند که مهم ترین ضمینه فعالیت در ضمینه اجتماعی است.

سالک افزود: سال گذشته در ضمینه کار آفرینی ۵ میلیارد تومان به منظور توانمند سازی سازمان های مردم نهاد تخصیص یافته بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار