سمنان هیچ کمبودی در تامین کالای اساسی ندارد

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان با اشاره به وجود کالا‌های اساسی در انبارها، گفت: هیچ کمبودی در خصوص تامین این کالا‌ها وجود ندارد.
کد خبر: ۸۳۰۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴ 10 March 2020

به گزارش تابناک سمنان: سید مهدی برهانی مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان گفت:  براساس گزارش‌های ارائه شده از موجودی انبار‌های شهرستان‌ها، هیچ مشکلی در تامین کالا‌های اساسی در آستانه نوروز ۹۹ در استان سمنان نیست.

او افزود: هیچ مشکلی در زمینه تامین مرغ، برنج، روغن، شکر، گوشت قرمز وجود ندارد و سایر مایحتاج مردم نیز در انبار‌ها به اندازه کافی وجود دارد.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان ادامه داد: حدود ۱۲ تن شکر، ۱۲ تن برنج هندی و ۱۷ تن برنج پاکستانی در اسفند ماه به بازار شهر سمنان تزریق شد و در دیگر شهرستان‌های استان نیز تدابیر لازم اندیشیده شده است.

برهانی با اشاره به افزایش عرضه کالا‌های اساسی به بازار سمنان، تصریح کرد: با اتخاذ تدابیر لازم، تزریق این کالا‌ها به منظور تعادل بخشی به قیمت‌ها بیشتر از تقاضای بازار است.

او  تاکید کرد: قیمت گوشت مرغ و میوه و تره بار در بازار هشت شهرستان استان سمنان روز‌های آتی روند کاهشی دارد.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان یادآور شد: اصحاب رسانه با اطلاع رسانی دقیق به مردم از موجودی کالا‌های راهبردی این استان در تامین شدن کالا‌های اساسی اطمینان خاطر برای جامعه ایجاد کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار