سرپرست کمیته امداد استان مرکزی اعلام کرد:

راه اندازی هشت آشپزخانه طبخ غذا برای اطعام نیازمندان استان

سرپرست کمیته امداد استان مرکزی گفت: در ماه مبارک رمضان تعداد هشت آشپزخانه برای طبخ اطعام نیازمندان در قالب طرح همسفره و در زمینه ی رزمایش گسترده مواسات و همدلی با رعایت کامل اصول بهداشتی در استان مرکزی راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۸۴۰۰۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹ 18 April 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، عدالت بهرامی، با بیان اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان رزمایش گسترده همدلی، مواسات و کمک مؤمنانه برای حمایت نیازمندان و فقرا جامعه براساس فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) شکل گرفت، افزود: کمیته امداد استان مرکزی همانند سایر دستگاه‌ها برای لبیک به فرمان رهبری وارد میدان شده است.
وی با بیان اینکه چهار آشپزخانه در سطح شهرستان اراک ، دو آشپزخانه در شهرستان ساوه و دو آشپزخانه در شهرستان خمین فعالیت خواهند کرد یادآورشد: در این رزمایش از ظرفیت خیران و دستگاه‌ها در زمینه ی حمایت از نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر از کرونا استفاده می‌شود.
بهرامی با اشاره به استمرار اجرای طرح شکرانه سلامت افزود: در این طرح ساماندهی نذورات ماه شعبان و ماه مبارک رمضان انجام می‌شود، خیران و نیکوکاران همچنین می توانند با شماره گیری#۱*۸۸۷۷*و انتخاب استان مرکزی کمک‌های خود را به صورت غیر حضوری واریز کنند.
سرپرست کمیته امداد استان مرکزی گفت: پیش بینی مساعدت نقدی برای مددجویان کمیته امداد با اعتبار یک میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان به صورت بلاعوض و چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه و استمهال وام‌هایی که سررسید شده برای خانواده‌های اولویت‌دار‌ از جمله زنان سرپرست خانواده، بیماران صعب‌العلاج و افرادی که کودکان سؤتغذیه دارند از برنامه های کمیته امداد استان مرکزی در این رزمایش است.
او اظهارداشت: با بهره‌گیری از ظرفیت خیران و قرارگاه همدلی، مواسات و کمک مؤمنانه پیش‌بینی شده تعداد ۴۵ هزار سبد کالا با سرانه ۳۵۰ هزار تومان توسط ستادهای شهرستانی با شناسایی و معرفی نیازمندان با رعایت عزت و کرامت در منزل مددجویان توزیع شود.
بهرامی با بیان اینکه جذب سه هزار و ۵۰۰ حامی برای کودکان یتیم و طرح محسنین هم یکی دیگر از برنامه‌های کمیته امداد استان است گفت: در رزمایش کمک مؤمنانه مردم می‌توانند از طریق پایگاه الکترونیکی و با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری شرکت کنند،هم اینک در سطح استان بیش از ۱۰۰ دفتر نیکوکاری فعالیت می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار