رییس ستاد انتخابات استان خبرداد؛

42نفر دیگر به کاندیداهای شوراهای اسلامی افزوده شد

رئیس ستاد انتخابات استان از تائید صلاحیت ۴۲ دواطلب دیگر شورا‌های اسلامی شهر در ایلام خبر داد.
کد خبر: ۹۶۳۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴ 14 May 2021
رئیس ستاد انتخابات استان از تائید صلاحیت ۴۲ دواطلب دیگر شورا‌های اسلامی شهر در ایلام خبر داد.
 
به گزارش تابناک ایلام ؛ الیاس فتاحی از تائید صلاحیت ۴۲ دواطلب دیگر شورا‌های اسلامی شهر در ایلام خبر داد و اظهار داشت: پس از بررسی صلاحیت داوطلبان ثبت نام شده برای انتخابات شورا‌های اسلامی شهر، ۷۳ داوطلب از سوی هیئت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات شهرستان‌ها رد صلاحیت شدند که پس از شکایت این تعداد داوطلب به هیئت نظارت بر انتخابات استان، امروز ۴۲ نفر دیگر تائید صلاحیت شدند و مجموع داوطلبان تائید صلاحیت شده برای انتخابات شورا‌های اسلامی شهر در استان ایلام به ۵۷۹ نفر افزایش یافت.
 
رئیس ستاد انتخابات استان یادآور شد: از کل مجموع ۶۵۶ نفری که برای حضور در شوراهای شهر ثبت نام کردند، تعداد  ۴۶ نفر انصراف، تعداد ۹ نفر ثبت نام ناموفق و تعداد ۳۱ نفر موفق به کسب صلاحیت نشدند که بر اساس برنامه زمانبندی امروز نتایج بررسی ها به فرمانداری ها ارسال  و متعاقب آن فرمانداران نتایج را به اطلاع داوطلبان خواهند رساند.
 
الیاس فتاحی همچنین با اشاره به انتخابات شوراهای اسلامی روستا تصریح کرد: دو هزار و ۲۲۳ داوطلب برای انتخابات شورا‌های اسلامی روستا ثبت نام کرده اند و کار بررسی صلاحیت آنها در هیئت‌های اجرایی بخش‌ها به اتمام رسیده است.
وی با اشاره به تائید صلاحیت بیش از ۹۷ درصد داوطلبان در هیئت های اجرایی یادآور شد: در هیئت‌های نظارت بخش‌ها نیز کار بررسی صلاحیت داوطلبان تا اول خردادماه ادامه خواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کورد ایلامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
برای حضور پرشور مردم در انتصابات ریاست جمهوری تمام دزدا ومفسدین و قاتلان که میخوان تو شورا شرکت کنن را تایید صلاحیت کردن،
چقدر بدبختیم ما محرومان ایلام

جالبه نصف کسانی که شما تایید کردین خانواده خودشان قبولشان ندارن
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار