جلسه فوق العاده ستاد کرونا در گچساران

کادر درمان خسته و نیازمند همکاری مردم هستند / برخی نه به چراغ خاموش پارک ها توجه دارند نه به در بسته آرامستان!

جلسه فوق العاده ستاد مقابله با کرونا با حضور اعضای شورای تامین و مدیران شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
کد خبر: ۹۸۴۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰ 07 August 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، فرماندار گچساران با بیان اینکه شرایط شیوع و واگیرداری کرونای دلتا در شهرستان بسیار حاد و خطرناک است گفت: با توجه به افزایش مبتلایان به کرونا و پر شدن تخت های بیمارستان شهید رجایی باید مصوبات ستاد کرونا را با جدیت پیگیری و بازرسی از بازار و اصناف بیشتر باشد.
علیرضا اتابک افزود : با توجه به شرایط موجود و حاد در گچساران باید همه پای کار باشند چرا که کادر درمان شهرستان با وجود خستگی مضاعف نیاز به کمک،همدلی و همیاری مردم و نهادهای دولتی دارد.
وی در مورد تعطیلی بازار اظهار داشت: تعطیلی بازار باید در قالب یک برنامه مدون و برنامه ریزی شده باشد و در این خصوص منتظر اجرای مصوبه هیت دولت هستیم.
اتابک یادآور شد : کلیه تالارها، باشگاه های ورزشی، دفاتر ثبت ازدواج وطلاق، دفاتر پیشخوان و حتی بانک های که تجمع ورفت و آمد زیادی دارند باید تعطیل و تابع مصوبات ستاد کرونا باشند.
وی عنوان کرد : بعد از اعلام مصوبات جلسه هیات دولت مبنی بر تعطیلی بازار و یا واگذاری تصمیم آن به استان ها، ما در شهرستان محدودیت های عبور و مرور در سطح شهر و ورودی و خروجی شهر را اجرا خواهیم کرد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران با بحرانی دانستن وضعیت بیمارستان شهید رجایی گفت : ظرفیت تخت های این بیمارستان تکمیل شده و تاکنون ۱۳۰بیمار بستری و ۵۴نفر از این تعداد مثبت قطعی و ۸نفر هم در ای سیو بستری هستند.
غلامیان کل نمونه های گرفته شده را ۴۲هزارو ۸۲۸ نفر عنوان کرد و افزود: از این تعداد ۱۲هزارو ۵۵۰ نمونه مثبت و ۱۵۱نفر هم فوتی داشتیم.
وی همچنین کل واکسن تزریق شده در شهرستانرا ۲۲هزارو ۶۴۴ دوز اعلام کرد.
شهردار گچساران هم در این جلسه گفت: طبق مصوبات جلسات قبلی کرونا مبنی بر تعطیلی و خاموشی مطلق در پارک ها ی شهر اجرایی ولی علی رغم خاموشی پارک ها باز هم مردم در تاریکی پارک ها دور هم نشسته و رعایت نمی کنند.
مسعود ظفری با بیان اینکه تمامی ورودی های بهشت زهرا بسته و مردم فقط می‌توانند از ساعت هفت تا ۲بعد ظهر کار دفن مرده را با افراد محدود انجام دهند افزود: متاسفانه با وجود بسته شدن ورودی های بهشت زهرا باز مردم ماشین های خود را پشت ورودی پارک و ۳۰۰نفر یکجا در تدفین و تشیع شرکت میکنند که این نیازمند کمک  یگان های امداد و نیروی انتظامی برای جلوگیری از ورود افراد به بهشت زهرا می باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار