سیاخ دارنگون به بخش تبدیل شد

عزیزی گفت: پیگیری تمام مسئولان فارس موجب تحقق خواسته به حق مردم سیاخ دارنگون شد تا اکنون به بخش تبدیل شود و می طلبد که برای رسیدگی به مشکلات مردم پیگیری های مستمری صورت بگیرد.
کد خبر: ۹۹۵۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱ 20 September 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: «ابراهیم عزیزی»، امروز (دوشنبه 29 شهریور) در آئین افتتاح بخشداری سیاخ دارنگون و معرفی سرپرست بخشداری اين منطقه با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: پیگیری تمام مسئولان موجب تحقق خواسته به حق مردم سیاخ دارنگون شد تا اکنون به بخش تبدیل شود.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی افزود: شهرستان شیراز حجم جمعیت بالایی دارد و مسئله آب، اشتغال، موضوعات تربیتی و ... در تمامی مناطق و بخش های شهرستان باید با برنامه ریزی خوب دنبال شود.

وی اضافه کرد: برای موضوعات جاده سیاخ دارنگون، دسترسی به برق، آب شرب و ... وقت گذاشته شده و امروز شاهد پیشرفت این موارد در سیاخ دارنگون هستیم و پیگیری این برنامه ها حجم سنگینی از کار و اختصاص اعتبار را می طلبد و این جاده حدود ۸۰ کیلومتر مسیر است.

عزیزی تاکید کرد: از این جاده در آزادراه شیراز به اصفهان به عنوان کمربندی استفاده می شود و بخشداری امروز در سیاخ دارنگون افتتاح و راه اندازی شد و می طلبد که برای رسیدگی به مشکلات مردم پیگیری های مستمری صورت بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار