یکی از کارهای دشمن ناکارآمد جلوه دادن نظام است

نماینده مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از برنامه‌هایی که دشمن از دیرباز دنبال در دستور کار داشته، ناکارآمد نشان دادن نظام و ایجاد ناامیدی در مردم نسبت به انقلاب بوده که باید در مقابل این اقدام دشمن یک راهبرد مناسب ترسیم و بر مبنای آن حرکت کنیم.
کد خبر: ۹۹۷۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰ 02 October 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: ابراهیم عزیزی، در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شیراز افزود: برای انجام یک برنامه‌ریزی دقیق، هوشمندانه و همراه با آگاهی در مقابل دشمن، باید ابتدا تاکتیک‌های آنها را بشناسیم.
او ادامه داد: یکی از برنامه‌هایی که دشمن از دیرباز دنبال در دستور کار داشته، ناکارآمد نشان دادن نظام و ایجاد ناامیدی در مردم نسبت به انقلاب بوده که باید در مقابل این اقدام دشمن یک راهبرد مناسب ترسیم و بر مبنای آن حرکت کنیم.
وی، در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به قوانین جهش تولید مسکن و مالیات مالیات بر خانه‌های خالی افزود: با اجرای دقیق این قوانین شاهد تحول در تولید مسکن و همچنین خروج سه میلیون مسکن خالی در کشور از احتکار خواهیم بود.
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تضمین خرید محصولات اساسی کشاورزی، قانون اقدام راهبردی لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت که موجب ایجاد یاس در دشمنان شد نیز از دیگر اقدامات نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سطح ملی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار