برنامه های هفنه کودک در فارس اعلام شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس از برگزاری ویژه برنامه‌های هفته ملی کودک با شعار حال خوش کودکی رنگ خوش زندگی است خبر داد.
کد خبر: ۹۹۸۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹ 02 October 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سعیدرضا کامرانی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس گفت: ویژه‌برنامه‌های روز جهانی و هفته ملی کودک در سال ۱۴۰۰ در سراسر فارس با محوریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

او بیان کرد: ویژه‌برنامه‌های هفته ملی کودک از ۱۶ تا ۲۲ مهر ۱۴۰۰ در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر استان فارس به‌صورت مجازی و حضوری اجرا می‌شود.

کامرانی تصریح کرد: کودک، صلح، بازی و نشاط، کودک، باور‌های دینی و معنویت،کودک، خانواده، آموزش و مهارت‌های زندگی، کودک، امنیت، بهداشت و سلامت جامعه، کودک، کتاب، هنر و ادبیات، کودک، هویت، میراث طبیعی و فرهنگی و کودک، رسانه و فناوری‌های نوین اسامی روز‌های هفته ملی کودک است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس ادامه داد: شادی، نشاط و بازی از جمله نکته‌های مهمی است که این رویداد بر آن تاکید دارد و تلاش می‌شود با تکیه بر همین نکته‌ها، هفته ملی کودک را در مراکزی که امکان فعالیت حضوری وجود دارد با حضور فعال کودکان و نوجوانان برگزار و در مناطقی که شیوه‌نامه‌های بهداشتی ستاد ملی کرونا اجازه نمی‌دهد به صورت مجازی برگزار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار