مهره‌های تیم‌های استان در فصل جدید(قسمت دوم)
شانزدهمین دوره‌ی لیگ برتر باشگاه‌های کشور در حالی از دیروز آغاز شد که تراکتور با نتیجه تساوی مقابل استقلال خوزستان متوقف شد. امروز نیز دو نماینده استان که عملکرد موفقی در فصل نقل و انتقالات داشته اند به مصاف حریفان می‌روند. سرویس ورزشی تابناک تبریز ترکیب دو نماینده دیگر استان را در بازی های امروز بررسی می‌کند.
کد خبر: ۲۶۶۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۱ 26 July 2016
ماشین سازی :
ماشین سازان نیز با خرید ستارگانی چون مانوئل فرناندز، آندرانیک تیموریان، پیام صادقیان، حبیب گردانی و حفظ مهره‌های تاثیرگذار فصل گذشته، تیمی یک دست و منسجم را روانه‌ی لیگ برتر خواهد کرد.
در خط دروازه، خطیبی نیز مانند قلعه نویی دغدغه‌ی خاصی در پست دروازه نخواهد داشت و مانوئل فرناندز اسپانیایی گزینه‌ی اصلی ماشین سازان برای سپردن دروازه خواهند بود.

در دفاع کناری، سعید مهدی پور و حبیب گردانی دفاع سمت چپ و راست سبزقبایان در طول فصل خواهند بود. در دفاع میانی، ادسون هنریکه و بهمن کامل، شانس اول برای قرارگیری در ترکیب اصلی خواهند بود و نفرات جوان و با انگیزه‌ای در نیمکت قرار خواهند گرفت.

هافبک‌های دفاعی این فصل ماشین سازان، آندو تیموریان و احمد کامدار خواهند بود که بازیکن سابق تراکتورسازی و ذوب‌آهن چند هفته‌ی ابتدایی فصل را به دلیل مصدومیت، از تیم دور خواهد بود و جای خود را به کاخای گرجستانی و تائرالکرامی سوری خواهد داد. هافبک‌های هجومی ماشین سازی، سامان نریمان جهان و پیام صادقیان خواهند بود.

سعید دقیقی و سید جلال رافخایی، گزینه‌های اصلی رسول خطیبی در خط حمله خواهند بود که نشان از ارتباط نزدیک خط هافبک و حمله در هنگام هجوم دارد.


گسترش فولاد :
فراز کمالوند برخلاف سالهای گذشته که اغلب از بازیکنان گمنام و با انگیزه در تیم خود استفاده می‌کرد این فصل با خرید چند ستاره‌ی نام آشنا مانند محمدرضا خلعتبری، فرناندو دخسوس، لوسیانو پریرا و مسعود ابراهیم زاده و بهره‌گیری از چند بازیکن پر ادعا و با انگیزه و حفظ اسکلت اصلی فصل گذشته، مانند دو تیم دیگر استان تیمی قدرتمند را به لیگ برتر خواهد فرستاد.

در پست دروازه، فرناندو دخسوس، بهترین گلر فصل گذشته‌ی لیگ برتر کاندیدای اصلی برای تصاحب پست دروازه‌ بانی گسترشی ها است.
در دفاع های گوشه، بابک حاتمی و مصطفی اکرامی در راست و چپ به بازی گرفته خواهند شد. در دفاع میانی، مرتضی اسدی به همراه مهران فرضیات که کمالوند از او به عنوان پدیده‌ی این فصل تیم یاد می‌کند در ترکیب اصلی تیم قرار خواهند گرفت و سید محسن حسینی نیز به عنوان مدافع مرکزی، نیمکت نشین این دو بازیکن خواهد بود.

در پست هافبک دفاعی مگنو باتیستای برزیلی به همراه علیرضا نقی زاده گزینه‌ها‌ی اصلی کمالوند خواهند بود و یک خط جلوتر، داریوش شجاعیان ملی پوش، بازیسازی تیم را بر عهده خواهد گرفت.


محمدرضا خلعتبری، ستاره‌ی سابق سپاهان و پرسپولیس، به همراه یوسف سیدی به عنوان بال‌های هجومی تیم کمالوند ایفای نقش خواهند کرد و شیمبای برزیلی در نوک خط حمله‌ی آبی پوشان تبریزی، امید اول گلزنی کمالوند در این فصل خواهد بود.

با توجه به ترکیب‌های احتمالی این سه تیم و حضور نفرات قدرتمند و با انگیزه در نیمکت، امید است سه تیم در این فصل لیگ برتر باشگاه‌های کشور، عملکرد موفقی داشته باشند و بتوانند نتایج در خور
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
خیلی متشکر از سایت عالی شما ولی ای کاش ترکیب همه مسابقات فوتبال بزارید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :