ساخت مجتمع دامپروری در سامان

زمینه ساخت مجتمع دامپروری در حاشیه شهر سامان و انتقال دام‌های سطح شهر به این مجتمع فراهم شد.
کد خبر: ۱۰۰۹۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳ 17 November 2021

 

به گزارش «تابناک چهارمحال و بختیاری»، رییس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری در نشست هماهنگی رفع مشکلات مجتمع دامپروری سامان گفت: با توجه به ظرفیت بالای سامان در بخش گردشگری، وجود دام در این شهر زیبنده و مناسب نیست.
عطاءالله ابراهیمی افزود: به‌همین برای ساخت مجتمع دامپروری در حاشیه شهر سامان زمینی به وسعت ۶۰ هکتار از سال ۱۳۷۷ در دستور کار قرار گرفته است، اما هنوز عملیاتی نشده بود.
وی گفت: زیرساخت‌های لازم برای راه‌اندازی مجتمع دامپروری سامان شامل گاز و برق و تامین آب مورد نیاز تامین شده است.
با تکمیل از مجتمع دامپروری سامان ۱۷۰ واحد دامی به بهره‌برداری می‌رسد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری همگفت: حمایت از اشتغال در سالی که از سوی رهبر معطم انقلاب اسلامی به‌نام " تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها" نام‌گذاری شده ضروری است.
الله‌کرم نصیری افزود: راه‌اندازی مجتمع دامپروری سامان و انتقال دام‌ها به آن در ارتقای وضعیت پاکیزگی شهر و ارتقای سلامت شهروندان و گردشگران تاثیرگذار است.
وی یادآور شد: تثبیت اشتغال کنونی و ایجاد اشتغال جدید باید در راه‌اندازی مجتمع دامپروری سامان مورد توجه مسئولان مرتبط باشد.
روند اجرایی ساخت و راه‌اندازی شهرک تخصصی بادام در سامان انجام شده است و به‌زودی برای انجام سرمایه‌گذاری در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌گیرد.
نصیری گفت: البته سرمایه‌گذارانی که موفق به دریافت زمین برای راه‌اندازی واحد‌های تولیدی در شهرک تخصصی بادام سامان می‌شوند، باید سریع‌تر نسبت به انجام ساخت و ساز و آغاز فعالیت واحد تولیدی خود اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار