دمای هوا در خراسان رضوی 8 درجه کاهش یافت

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از امروز چهارشنبه تا فردا بعد از ظهر، جو استان پایدار است و از فردا بعد از ظهر علاوه بر شدت وزش باد همراه با گرد و خاک در نواحی بادخیز به ویژه در نواحی شرقی و جنوب شرقی، وقوع بارش‌های پراکنده در نواحی شمالی دور از انتظار نیست.
کد خبر: ۱۰۱۱۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱ 24 November 2021

به گزارش تابناک رضوی، زهرا عنایتی اظهار کرد: از امروز چهارشنبه تا فردا بعد از ظهر، جو استان پایدار است و از فردا بعد از ظهر علاوه بر شدت وزش باد همراه با گرد و خاک در نواحی بادخیز به ویژه در نواحی شرقی و جنوب شرقی، وقوع بارشهای پراکنده در نواحی شمالی دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته قوچان با صفر و تایباد با ۲۴ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرم ترین نقاط استان بوده‌اند و بیشترین سرعت وزش باد با ۲۹ کیلومتر در ساعت از بردسکن گزارش شده است.

وی ادامه داد: در این مدت دمای هوای شهر مشهد بین پنج تا ۲۰ درجه سانتیگراد در نوسان بود که پیش‌بینی می‌شود امروز و امشب بین پنج تا ۱۹ درجه سانتیگراد در نوسان باشد.

عنایتی گفت: از بعد از ظهر فردا تا روز جمعه ناپایداری و بارش‌های پراکنده استان را فرا می‌گیرد و روز جمعه دمای هوای استان بین ۶ تا هشت درجه کاهش می‌یابد.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان‌های تربت حیدریه، درگز و کلات بارندگی رخ داده است که بیشترین میزان آن سه دهم میلیمتر در درگز بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار