انفجار منزل مسکونی در دنا

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد از انفجار منزل مسکونی در شهرستان دنا خبر داد و گفت: فرزند ۲۵ ساله این خانواده دچار سوختگی ۱۰۰ درصدی شده است.
کد خبر: ۱۰۱۳۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰ 06 December 2021

انفجا منزل مسکونی در دنا

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، محمدامین نیکویی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا افزود: این حادثه که در روستای معصوم آباد کریک و بر اثر نشت گاز بخاری رخ داد، ساعت ۱۶ و ۱۸ دقیقه به مرکز پیام (دیسپچ) اورژانس ۱۱۵ اعلام شد.

وی اظهارکرد: بلافاصله آمبولانس پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ دشت بازار و جاده‌ای پاتاوه به محل حادثه اعزام شدند که بعد از ۱۳ دقیقه بر بالین مصدومین حاضر شدند و اقدامات اورژانسی شامل رگ گیری، مایع درمانی، پک و پانسمان سوختگی، مدیریت راه هوایی و اکسیژن درمانی مصدومان انجام شد و با مهارت پرسنل اورژانس ۱۱۵ در کمتر از ۲۵ دقیقه مصدوم در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج تحویل داده شدند.

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: متاسفانه در این حادثه پسر جوان خانواده که حدود ۲۵ سال سن دارد دچار سوختگی ۱۰۰ درصد شده و حال عمومی وی نامطلوب و وخیم است.

نیکویی‌نژاد تصریح کرد: حال عمومی مادر مطلوب گزارش شده و دچار سوختگی جزئی شده است.

وی ادامه داد: همچنین پدر خانواده متأثر از این حادثه دچار ناراحتی قلبی گردید که با اقدامات درمانی و حمایتی پرسنل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان توصیه کرد که از مردم عزیز خواهش داریم با شروع فصل سرما و استفاده از وسایل گرمایشی در ساختمان‌ها و منازل مسکونی، نسبت به رعایت هشدارهای ایمنی نهایت جدیت و حساسیت را بخرج بدهند تا شاهد روی دادن حوادث ناگواری در این زمینه نباشیم. 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار