مدیرکل بیمه سلامت استان همدان خبر داد:

پرداخت مطالبات داروخانه‌های استان

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان از تسویه مطالبات آذر ماه داروخانه‌های استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۳۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۲ 18 January 2022
مدیرکل بیمه سلامت استان همدان گفت: به دنبال پرداخت مطالبات پزشکان و بیمارستان‌ها، مطالبات آذرماه داروخانه‌های استان نیز پرداخت شد. 

به گزارش تابناک همدان، سعید فرجی در خصوص پرداخت مطالبات مراکز درمانی استان اظهار کرد: سال‌های قبل بدهی‌های عمده‌ای به موسسات ومراکز درمانی داشتیم و گاهی بدهی‌های ما به چندین ماه می‌رسید، اما خوشبختانه در حال حاضر وضعیت پرداخت‌ها بسیار بهتر شده است و اسناد ارسال شده از موسسات و مراکز درمانی به سرعت رسیدگی و در اسرع وقت نیز پرداخت می‌گردد. امیدواریم تسریع در پرداخت مطالبات منجر به ارتقاء کیفیت خدمات سلامت و همچنین افزایش رضایتمندی بیمه شدگان و ارائه دهندگان خدمات سلامت گردد. 

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان همچنین ابراز امیدواری کرد که با تسریع در پرداخت مطالبات، موسسات و مراکز درمانی استان دغدغه کمتری برای رفع نیاز‌ها و کمبود‌های خود داشته باشند و این امر موجب تسهیل در خدمت رسانی به مردم گردد. 

فرجی یادآور شد: با توجه به رویکرد راهبردی سازمان بیمه سلامت در خصوص استقرار سازمان الکترونیک همانطور که قبلاً هم بیان شده بود با الکترونیکی شدن فرآیند‌های ارائه خدمات و پذیرش و رسیدگی اسناد پزشکی نه تنها در پرداخت‌های سازمان تسریع بعمل خواهد آمد بلکه با ساماندهی مراجعات و مدیریت بهتر خدمات ارائه شده، امکان اصلاح سایر مشکلات حوزه سلامت بیش از پیش فراهم خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار