مطالبات بازنشستگان از نگاه نماینده نوشهر و چالوس

با توجه به شرایط اقتصادی کشور، عدم وجود درآمدهای جانبی برای بازنشستگان و هزینه های سنگین زندگی جاری و تورم موجود شایسته است نمایندگان و اعضای کمیسیون تلفیق با قید فوریت به موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان پرداخته و اعتبارات لازم را اختصاص دهند.
کد خبر: ۱۰۲۴۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹ 26 January 2022

به گزارش تابناک مازندران، محمدعلی محسنی بندپی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 6 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت:

هفته گذشته میزبان روسای کانون بازنشستگان ادارات شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت بودم، متاسفانه بازنشستگان نگرانی های بسیار زیادی دارند و مطالبه اصلی آن ها همسان سازی حقوق و دائمی سازی همسان سازی است.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس یازدهم، گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور، عدم وجود درآمدهای جانبی برای بازنشستگان و هزینه های سنگین زندگی جاری و تورم موجود شایسته است نمایندگان و اعضای کمیسیون تلفیق با قید فوریت به موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان پرداخته و اعتبارات لازم را اختصاص دهند.

وی ادامه داد: بسیاری از خدمات تشخیصی، درمانی، داروها، توانبخشی و تجهیزات کمک توانبخشی تحت پوشش بیمه نیست و باید وزارت بهداشت و شورای عالی بیمه سلامت به این موضوع ورود کند و با قید فوریت نسبت به ارتقاء سطح پوشش درمانی بازنشستگان اقدامات لازم را انجام دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار