لیگ دسته اول باشگاههای کشور

نخستین شکست خانگی تیم فوتیال ایران‎جوان

در چارچوب مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور تیم ایران‎جوان بوشهر با شکست در مقابل تیم فجر سپاسی نخستین شکست خانگی این تیم رقم خورد.
کد خبر: ۱۰۲۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۴ 29 September 2015
تابناک بوشهر: تیم‌ فوتبال ایران‎جوان بوشهر شامگاه دوشنبه میزبان تیم فجر شهید سپاسی شیراز در چارچوب هفته هشتم مسابقات فوتبال لیگ دسته یک کشور در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر بود.

تیم‌ ایران‎جوان بوشهر در نیمه نخست با تاکتیک‎های گروه‎ای چند بار دروازه حریف را تهدید کرد که این حملات بی‌نتیجه ماند و به گل تبدیل نشد و این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دو تیم که در نیمه نخست ضعف‎ها و اشتباهات زیادی داشتند در نیمه دوم نقاط ضعف خود را پوشش دادند که تاثیر زیادی در بازی داشت.

تیم ایران‎جوان بوشهر دراین نیمه بارها حملات گسترده‌‎ای بر روی تیم فجرشهید سپاسی شیراز تدارک دید که با هوشیاری مدافعان و دروازبان دفع شد.

تیم فجر شهید سپاسی شیراز در این نیمه که با برنامه و تغییر تاکتیک وارد بازی شده بود میدان را در دست گرفت و چند حمله خطرناک بر روی تیم ایران‎جوان بود رقم زد که در دقیقه 74 بازی  توسط علی غلامرضا‎پور به گل برتری دست یافت واین بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

تیم ایران‌جوان بوشهر که در 7 بازی گذشته خود با کسب 2 پیروزی و 2 تساوی و سه باخت دارای 8 امتیاز بود در این دیدار به نخستین شکست خانگی خود را تجربه کرد.

تیم ایران‎جوان بوشهربا شکست چهارم دراین رقابت‎ها اکنون با 8 امتیاز در رده شانزدهم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور قرار دارد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار