مفتخر: ایرانجوان بوشهر نیاز به حمایت مالی دارد

سرمربی تیم ایرانجوان بوشهر گفت: شرائط تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر درحال بهبودی است ولی این تیم نیاز به حمایت‎های مالی مسئولان برای حل مشکلات دارد.
کد خبر: ۱۰۲۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱ 29 September 2015
تابناک بوشهر: سعید مفتخر شامگاه دوشنبه پس از باخت خانگی تیمش در مقابل تیم فجر شهید سپاسی شیراز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه از بازیکنان تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر رضایت دارم اظهار داشت: بازی امروز بازی خوبی بود که از روی اشتباه فردی  توپ وارد دروازه ما شد ولی در همین حال از بازیکنان تیم رضایت دارم.

وی با بیان اینکه تیم فجر شهید سپاسی شیراز توانمند و تیم لیگ برتری است تصریح کرد: این تیم از تیم‎های لیگ برتری است و افتخار می‎کنم چند بازیکن تیم فجر سپاسی شیراز بوشهری است.

سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر تاکید کرد: امید می‎رود تیم فجر شهید سپاسی شیراز به لیگ برتر صعود کند تا بازیکنان بوشهری بتوانند در صف نخست بازی‎های فوتبال کشور توپ بزنند و شناخته شوند.

مفتخر با بیان اینکه در مورد داوری صحبت نمی‎کنم گفت: به فکر بازی آینده تیم ایران‏‎جوان بوشهر در مقابل تیم گیتی پسند اصفهان در بوشهر هستم.

وی، با بیان اینکه شرائط تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر رو به بهبودی است افزود: شرائط این تیم درحال بهبودی است ولی این تیم نیاز به حمایت‎های مالی مسئولان برای حل مشکلات دارد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار