افزایش ۲۴ درصدی جانبختگان حوادث رانندگی

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت : شمار جانباختگان بر اثر سوانح رانندگی در جاده های برون شهری استان امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۴ درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۰۲۹۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲ 20 February 2022
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سرهنگ بهنام ویسی پور اظهار داشت : ۶۴درصد از تصادف های جاده های برون شهری سال جاری استان در شهرستان های بویراحمد و دنا گزارش شده است.
وی با بیان اینکه بیشترین سوانح جاده ای امسال در محور یاسوج به اصفهان ثبت شده است تاکید کرد: ۲۵درصد از تصادف های جاده های برون شهری امسال کهگیلویه و بویراحمد در این جاده رخ داده است.
ویسی پور عنوان کرد: تخطی از سرعت مجاز،انحراف به چپ، بی توجه به جلو از مهمترین دلایل سوانح رانندگی در جاده های برون شهری کهگیلویه و بویراحمد است.
رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت:برخورد با خودروهایی که به طور همزمان ۲ تخلف رانندگی را مرتکب شده اند از مهمترین اولویت های امسال پلیس برای رانندگان متخلف است.
وی عنوان کرد: این خودروها افزون بر جریمه نقدی و توقیف به مدت ۷۲ ساعت مشمول نمره منفی خواهند شد.
ویسی پور تاکید کرد: با انجام هر تخلف از سوی رانندگان خودروهای ناوگان حمل و نقل عمومی ۱۰ نمره منفی و برای خودروهای متخلف شخصی پنج نمره منفی در کارنامه رانندگان ثبت می شود.
وی اظهار داشت: با رسیدن تعداد نمره های منفی رانندگان به عدد ۳۰ گواهینامه آنان به مدت سه ماه توقیف می شود.
ویسی پور اضافه کرد: رسیدن تعداد نمره های منفی رانندگان به عدد ۲۵ در مرحله دوم باعث ۶ ماه توقیف گواهینامه و رانندگان در صورت دریافت ۲۰  نمره منفی در مرحله سوم مشمول توقیف یک سال گواهینامه خواهند شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار