مدیرکل حمل و نقل سازمان شهرداری های کشور در دیدار با شهردار اهواز: با اجرای طرحهای دوستدار محیط زیست شهری زیباتر خواهیم داشت

مدیرکل حمل و نقل شهری سازمان شهرداری های کشور گفت: با توجه به اهمیت و شرایط ویژه اهواز، این شهر به عنوان اولین شهر برای بررسی وضعیت حمل و نقل انتخاب شد.
کد خبر: ۱۰۳۱۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳ 28 February 2022

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری اهواز، مرضیه حصاری در جلسه بررسی وضعیت حمل و نقل شهری که با حضور شهردار اهواز، رییس شورای شهر، قائم مقام شهردار و مدیران شهرداری در محل دفتر شهردار برگزار شد، اظهار کرد: در یک سال و نیم گذشته مطالعاتی در خصوص شهرهای با جمعیت بیش از ۲۰۰ هزار نفر انجام شد و نتیجه آن نمایش وضعیت حمل و نقل شهری در شهرهای مختلف ایران در مقایسه با یکدیگر بود.

وی افزود: شهر اهواز به دلیل دارا بودن موقعیت خاص و با توجه به نیاز شهر از گذشته تا کنون به توسعه زیرساخت ها به ویژه در حوزه حمل و نقل عمومی به عنوان اولین شهر وضعیت آن مورد بررسی قرار می گیرد.


مدیرکل دفتر حمل و نقل شهری سازمان شهرداری ها ادامه داد: یکی از دلایل حضور در اهواز علاوه بر اهمیت ویژه آن، تطبیق گزارش های داده شده با شرایط و واقعیت موجود است، مهمترین دلیل حضور در اهواز به این مربوط می شود که بدانیم مدیریت شهری و شورای شهر جدید چه برنامه ای برای توسعه حمل و نقل شهری در سال آینده دارند و چه برنامه هایی در این دوره اجرا می شود.

وی با اشاره به آگاه شدن از مشکلات شهر اهواز، تصریح کرد: یکی از جمله دلایل دیگر حضور در اهواز این است که به عنوان دولت چه کمکی می توانیم در حوزه اتوبوسرانی و مترو به اهواز داشته باشیم.

وی توضیح داد: از توسعه اتوبوس و خطوط مترو گرفته تا مباحث مربوط به پیاده روی و دوچرخه سواری، همگی طرح های انسان محور و دوستدار محیط زیست هستند که با اجرای آن می توانیم شهری زیباتر و انسان محورتر، به ویژه در بحث مترو، داشته باشیم و ببینیم مدیریت شهری چه برنامه ای برای سال های پیش رو دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار