مزاحم خانم جوان در فضای مجازی در مرودشت دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از دستگیری فردی که در فضای مجازی اقدام به ایجاد مزاحمت برای یکی از شهروندان کرده بود، خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۷۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸ 07 April 2022

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سرهنگ فرشید زینلی گفت: در پی شکایت خانمی جوان مبنی بر اینکه فردی ناشناس با ایجاد پروفایل جعلی در واتساپ با ورود به حریم خصوصی من و دسترسی به تصاویر شخصی اقدام به تهدید و ایجاد مزاحمت کرده است که پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

 

او گفت: کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند عامل ایجاد مزاحمت را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی آن را دستگیر و به مقر انتظامی دلالت دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت با بیان اینکه متهم در بازجویی به عمل آمده به بزه انتسابی اعتراف و انگیزه خود از این عمل مجرمانه را سو استفاده و اخاذی از شاکی عنوان کرد، گفت: فرد دستگیرشده به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت به شهروندان توصیه کرد: از بارگذاری و به اشتراک گذاشتن تصاویر و فیلم‌های شخصی در شبکه‌های اجتماعی خودداری و در صورتی که شخصی برای آن‌ها مزاحمت ایجاد می‌کند موضوع را از طریق مشاوره با کارشناسان پلیس فتا پیگیری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار