سخنگوی ستاد تنظیم بازار استان:

ذخیره و توزیع کالاهای اساسی در اصفهان در شرایط مطلوب

سخنگوی ستاد تنظیم بازار اصفهان گفت: وضعیت ذخیره و توزیع کالاهای اساسی این استان در شرایط خوبی قرار دارد و کالاها با قیمت مصوب عرضه می‌شود.
کد خبر: ۱۰۴۵۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۵ 19 May 2022

حسین ایراندوست افزود: مرغ، تخم مرغ و روغن به فراوانی در بازار توزیع شده و ماکارونی، شکر و برنج هم در سطح مطلوبی در بازار عرضه شده است و در زمان حاضر هیچ کمبودی در استان وجود ندارد.

وی ادامه داد: گوشت قرمز همچنان وضعیت قبلی را دارد و در روزهای گذشته مقداری با افزایش قیمت مواجه شد که در زمان حاضر وضعیت کاهشی پیدا کرده است.

سخنگوی ستاد تنظیم بازار استان اصفهان اظهار داشت: قیمت گوشت مرغ به کمترین میزان خود رسیده و قیمت تخم مرغ هم کاهشی شده است.

وی اضافه کرد: در زمینه ماکارونی، برنج، شکر و روغن هم در شرایط فراوانی و پُر محصولی در استان مواجه هستیم و هیچگونه نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

ایراندوست خاطرنشان کرد: درباره شیر همچنان با تولید مازاد مواجه هستیم و کارخانه ها باید شیر مازاد بر نیاز را خشک و ذخیره کنند.

وی درباره وضعیت خرید مردم گفت: بیشتر مردم قبل از شروع طرح، مایحتاج مورد نیاز خود از جمله تخم مرغ، گوشت مرغ، گوشت قرمز و روغن را خریداری و ذخیره سازی کردند و بطور طبیعی پس از آن احتمال دارد که بمدت ۲ تا سه هفته تقاضا برای خرید کاهش پیدا کند.

سخنگوی ستاد تنظیم بازار استان اصفهان با بیان اینکه برنامه ریزی شده که عرضه مازاد را به نوعی انبار و جذب کنیم افزود: اما به تدریج با کاهش کالاهای ذخیره سازی شده مردم، تقاضا برای خرید افزایش پیدا خواهد کرد و شرایط بازار به حالت عادی بر می‌گردد.

وی گفت: ۲ هفته گذشته و پیش از شروع طرح با مازاد تقاضا مواجه بودیم اما امروز با مازاد عرضه و کاهش تقاضا مواجه هستیم، اما به تدریج تمایل به خرید افزایش پیدا خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار