رسایی:این مجلس برجام را تائید نمیکند

تابناک: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با حضور درجمع چندنفر باقی مانده از اجتماع کنندگان مخالف برجام مقابل مجلس، اجتماع غیرقانونی آنان را قانونی دانست.
کد خبر: ۱۰۵۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶ 04 October 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا حجت الاسلام حمید رسایی درآخرین لحظات حضور اجتماع کنندگان مقابل مجلس خطاب به این افراد افزود: اجتماع شما مقابل مجلس شورای اسلامی غیر قانونی نیست و از نظر من شما تکلیف خود را انجام داده اید و با این سیر اندیشه مطمئن هستم برجام در این مجلس تصویب نخواهد شد.

وی افزود: دیروز بنده در جمع دوستان اینجا آمدم و گفتم که اقشار مختلف به مناسبت های مختلف با مطالبات مختلف از جمله معلمان، پزشکان،پرستاران، مسکن مهر،کارگران و حتی خانواده کسانی که قاچاقچی بوده با زن و بچه آمده اند و مقابل مجلس شورای اسلامی جمع شده اند پس این کار شما از نظر من غیر قانونی نیست و متعارف است.

رسایی خطاب به اجتماع کنندگان گفت: این کارشما بار اول نبوده و بار آخر نیست و به مناسبت های دیگر باز این کار شکل خواهد گرفت.

وی افزود: دیروز من عرض کردم که حضرت آقا موضوع برجام را به مجلس ارجاع داده و نظر مجلس متبع است.

رسایی گفت: من مطمئن هستم در مجلس هیچ کس تا الان و فردا بانی نیست برای این که برجام را طرح بیاورد زیرا دولت لایحه نداده و به صورت مطلق تایید شود.

رسایی افزود: ۱۰ الی ۲۰ نفری در مجلس هستند ولی اینها نه انگیزه دارند و نه طرحی را امضا می کنند اکثریت قریب به اتفاق مجلس نگران مسئله برجام هستند بنابراین از این مجلس تایید برجام بیرون نمی آید.

وی گفت: از این تجمعات همواره مقابل مجلس بوده اما رعایت یک سری مسائل ضروری است و نکته اینجاست کسی که شعار علیه مجلس، رییس آن و نمایندگان دهد، خائن و نفوذی است.
رسایی در مورد پیام دفتر رهبر معظم انقلاب مبنی برترک اجتماع گفت: در تماس هایی که بنده داشته ام با منابع موثق این خبر صحت دارد و پیام شما به مسوولین و نمایندگان مجلس رسیده و دیگر نیازی به انجام تجمع نیست و امروز بنده به شما می گویم که تکلیفی برای اینجا ماندن ندارید و بروید.

پس از صحبت های رسایی و خواندن بیانیه ای، تجمع کنندگان با تکبیر هایی از جمله الله اکبر، مرگ بر آمریکا و انگلیس رفته رفته متفرق شدند و درحال ترک محل هستند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار