با هدف بررسی مشکلات واحدهای صنعتی و معدنی؛

معاون وزير صنعت، معدن و تجارت وارد خراسان شمالی شد

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استانهای وزارت صنعت، معدن و تجارت با هدف بررسی مشکلات واحدهای صنعتی و معدنی خراسان شمالی، لحظاتی پیش وارد بجنورد شد.
کد خبر: ۱۰۷۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹ 07 October 2015
به گزارش تابناک خراسان شمالی، صبح چهارشنبه، علی یزدانی، معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استانهای وزارت صنعت، معدن و تجارت، در قالب سفر یک روزه ای وارد بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی شد و بر اساس برنامه قرار است معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در این سفر از واحدهای صنعتی و معدنی این استان بازدید کند.

یحیی نیکدل، رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالي در مراسم استقبال از معاون وزیر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استانهای وزارت صنعت، معدن و تجارت در سفر يك روزه به مرکز خراسان شمالي و شهرستان شیروان از واحدهای صنعتی و معدنی شهرستان شیروان بازدید مي كند.

وی افزود: نشست صمیمی با فعالان اقتصادی بخش های تجاری، صنعتی و معدنی استان از ديگر برنامه هاي اين سفر است.

نیکدل گفت: هدف از سفر حضور و سرکشی از واحد های تولیدی، مذاکره با تولید کنندگان و تجار و بازرگانان بوده که بررسی مشکلات از مهمترین برنامه های سفر یک روزه معاون توسعه مدیریت، منابع و اموراستانهای وزارت صنعت، معدن و تجارت به استان است.

وی اظهار داشت: با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت  و معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استاندار خراسان شمالي کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در شهرستان شیروان با حضور کلیه دستگاههای عضو کارگروه تشکیل و موانع تولید و مشکلات واحد های تولیدی، صنعتی، معدنی و تجاری مورد بررسی قرار گرفته و نسبت رفع مشکلات آنها تصمیمات لازم اتخاذ مي شود.

وي افزود: در این سفر یک روزه دیدار با امام جمعه مركز استان و نشست با سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز پیش بینی شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار