برگزاری آیین تجلیل از ۴۵ فرهنگی بازنشسته شهرستان رامسر

هدف مجموعه آموزش و پرورش جلب رضایت همگانی بوده و معلمان خانمی که با ۲۵ سال سابقه کار تقاضای بازنشستگی داشتند تقریبا با همه آنها موافقت شد
کد خبر: ۱۰۷۵۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۹ 07 November 2022

به گزارش تابناک مازندران ، آیین تجلیل از ۴۵ فرهنگی بازنشسته شهرستان رامسر برگزار شد

بر اساس این گزارش ، به همت آموزش و پرورش شهرستان رامسر، آیین تجلیل از ۴۵ فرهنگی بازنشسته شهرستان رامسر با حضور امام جمعه، سرپرست فرمانداری، معاون عمرانی فرماندار، بخشدار و رییس شورای اسلامی بخش مرکزی، ریاست و پرسنل آموزش و پرورش در تالار مروارید سبز رامسر برگزار شد.

در این مراسم از ۴۵ فرهنگی فرهیخته شهرستان رامسر به همراه خانواده های عزیزشان دعوت بعمل آمد و با اهدای لوح تقدیر و شاخه گل تقدیر بعمل آمد.

امام جمعه رامسر در این مراسم گفت: ما شاهد آثار زحمات معلمان در شهرستان رامسر هستیم و مردم فرهیخته آرامش خاصی دارند که مدیون زحمات معلمان است.

وی با تاکید بر اینکه کشور مدیون معلمان بوده، خاطر نشان کرد: زمانی که پای امنیت و تمامیت ارضی ایران به میان آمد معلمان مطالبات خود را کنار گذاشتند و به تعلیم و تربیت دانش آموزان پرداختند.

امام جمعه رامسر گفت: دولت و مجلس نگاه جدیدی به آموزش و پرورش داشته باشند.

رحمت الله حسینعلی ثانی، ریاست آموزش و پرورش شهرستان رامسر در این مراسم گفت: رتبه بندی معلمان به همت دولت سیزدهم پس از ۱۴ سال در سال جاری عملیاتی و کارهای اولیه انجام و حکم ها صادر خواهد شد و همه بازنشستگان که تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ بازنشسته شدند شامل آن خواهند شد.

وی با بیان اینکه شورای نگهبان همسان سازی حقوق بازنشستگان و شاغلین را تایید کرد تصریح کرد: هدف مجموعه آموزش و پرورش جلب رضایت همگانی بوده و معلمان خانمی که با ۲۵ سال سابقه کار تقاضای بازنشستگی داشتند تقریبا با همه آنها موافقت شد.

ثانی افزود: بازنشسته ها درکنار و همراه آموزش و پرورش باشند تا از تجربه گرانبهای آنها برای جوان ها استفاده شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار