بهره مندی بیش از ۶۰۰ مددجوی بهشهری از خدمات آموزش خانواده

رئیس کمیته امداد شهرستان بهشهر گفت: ۶۹۷ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بهشهر در سال ۱۴۰۱ از خدمات آموزش خانواده بهره مند شدند.
کد خبر: ۱۰۹۹۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷ 05 April 2023

به گزارش تابناک مازندران، موسی جباری اظهار داشت: ۶۹۷ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بهشهر در سال ۱۴۰۱ از خدمات آموزش خانواده بهره مند شدند.

وی افزود: برنامه های آموزشی در راستای عملیاتی نمودن اهداف اساسنامه و سیاست های فرهنگی اجرا می شود و این برنامه ها به منظور تقویت رشد باورهای دینی و اعتقادی ، توانمند سازی فکری ،فرهنگی و مذهبی مددجویان برگزار می شود.

رئیس کمیته امداد شهرستان بهشهر بیان داشت : آموزش رفتارهای معنوی ومهارت های زندگی به خانواده ها با استفاده از هشت روش آموزشی در راستای اصلاح سبک زندگی وتحکیم بنیان خانواده و ارائه خدمات مشاوره تحصیلی ،شغلی و خانوادگی به صورت فردی و گروهی از مهم ترین موضوعات دوره های آموزش خانواده است .

جباری از برگزاری ۷۰ جلسه طرح فلاح در ۱۲ ماهه سال گذشته خبر داد و عنوان کرد: این طرح در قالب های سنتی و طرح ۳۱۳ با حضور مبلغان در منازل مددجویان برگزار شد که این مباحث شامل مسائل شرعی ، اعتقادی ، مسائل روز ، پاسخ به شبهات می باشد .

وی با اشاره به اعزام ۲۳۵ نفر از مددجویان تحت حمایت به اردوهای زیارتی، تربیتی ، در سال گذشته گفت : اعزام مددجویان در قالب اردوهای دانش آموزی ، دانشجویی ، طلاب ، مادران سرپرست خانوار ، دختران باز مانده از تحصیل و در شرف ازدواج ، سالمندان و همسران جوان بوده است.

خاطر نشان می شود: در شهرستان بهشهر ۳۶۵۰ خانوار تحت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند می شوند.

خبر: الهام زارعی 

 

 

بهره مندی بیش از ۶۰۰ مددجوی بهشهری از خدمات آموزش خانواده  
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار