امام جمعه یزد:غرب به دنیال تضعیف بنیاد خانواده

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: غرب به اشکال مختلف به دنبال اثرگذاری بر جامعه و مردم و تضعیف بنیان خانواده ها است .
کد خبر: ۱۱۰۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۹ 12 October 2015

به گزارش تابناک یزد،آیت الله محمد رضا ناصری در دیدار با معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود:

دشمنان می خواهند با فعالیت های مختلف سوء فرهنگی و تهدید نرم خود شوق ازدواج در بین جوانان و در عمل تشکیل خانواده و تحکیم آن بنیان مهم را از بین ببرند.
امام جمعه یزد ادامه داد: همه مردم و مسئولان و بخصوص نهادهای فرهنگی و تبلیغی باید برای تحکیم بنیان خانواده ها و مقابله با اهداف دشمنان در بعد فرهنگی به دنبال یک راه حل اساسی باشند .
ناصری اظهار داشت: باید خانواده ها و مراکز فرهنگی و آموزشی بیش از گذشته مسائل فرهنگی و دینی دانش آموزان و نسل جوان را به عنوان یک وظیفه جدی بگیرند .
وی افزود: آموزش و پرورش باید در تربیت دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی به جد مسائل دینی را در اولویت عرصه خطیر تعلیم و تربیت این نسل آینده ساز قرار قرار دهد .
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: بانوان و مادران در خانواده و حضور فعال آنها قطعا نقش مهمی در تربیت فرزندان و تحکیم بنیان خانواده دارد.
ناصری اظهار داشت: مدارس باید وقتی برای ثبت نام دانش آموزان از پول و معدل سوال می کنند قطعا از اخلاق و دینداری و اعتقادات مذهبی هم سوال داشته باشند .
وی گفت: هم اکنون دختران و پسران می خواهند تا رده های بالا به تحصیلات خود ادامه دهند ولی ازدواج و مسائل مهم دیگر را فراموش می کنند و این صلاح نیست .
امام جمعه یزد گفت: باید مواظب سبک زندگی غربی بود و در راستای زندگی دینی و معنوی که مورد تاکید دین است بیش از گذشته جدی بود .
ناصری گفت: همه مردم و مسوولان باید در قبال تربیت دینی و اخلاقی نسل جوان احساس تکلیف کنند که رسالت مهمی و اثربخشی است .
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار