شهردار واجارگاه روز شنبه در نشست خبری با خبرنگاران گفت:

در روند توسعه یافتگی واجارگاه عقب ماندگی هایی وجود دارد که باید بر طرف شود

کد خبر: ۱۱۰۹۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶ 10 June 2023

به گزارش تابناک گیلان شهردار واجارگاه در نشست خبری با خبرنگاران گفت: این شهر گردشگر پذیر در مسیر رشد قرار دارد ولی در مبحث توسعه یافتگی عقب ماندگی هایی دارد که باید جبران شود.
سادات دیلمی افزود: تمام تلاش مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر واجارگاه این است که این شهر را به جایگاه واقعی خود که حق مردم منطقه است ارتقاء بخشیم و خوشبختانه اراده لازم در این زمینه وجود دارد.
وی به یکی از الزامات مهم توسعه در این شهر در شرایط کنونی اشاره و اظهار کرد: طرح جامع این شهر آماده است اما در انتظار ابلاغ آن هستیم.
شهردار واجارگاه اجرا و تحقق این طرح را به عنوان طرح های راهبردی و مهم در فرایند توسعه شهر ذکر و ابراز امیدواری کرد هر چه زودتر شاهد ابلاغ آن باشیم که مطمئنا باعث رضایتمندی مردم می شود.
سادات دیلمی " در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امروز اعتماد خوبی میان مجموعه مدیریت شهری، شورا و مردم واجارگاه وجود دارد آن را متاثر از اعتماد مردم به خادمان خود در مدیریت شهری و شورا ذکر و تصریح کرد: این امر مسئولیت ما را در پاسخ به خواسته ها و انتظارات مردم بیشتر می کند و شهرداری و شورا از هیچ تلاشی در راستای خدمت خالصانه و بی منت به مردم فهیم و قدرشناس واجارگاه فرو گذار نخواهد کرد.
وی بیلان عملکرد بودجه را نمونه کاملی از شفاف سازی عنوان و بیان کرد: با مردم عهد و اخوت بستیم که صادقانه رفتار کنیم و در طی این مدت نیز کاملا نشان داده ایم و به آن مقید هستیم.
مدیر اجرایی شهر واجارگاه در بخش دیگری کل هزینه های عمرانی و جاری را سال گذشته در این شهر حدود 28میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: 70درصد این اعتبارات برای انجام پروژه های عمرانی هزینه شده است که در نوع خود کم سابقه است.
سادات دیلمی همچنین رویکرد شهرداری و شورا را در طی این مدت علاوه بر کارهای عمرانی حمایت از بخش فرهنگی و ورزشی دانست و اضافه کرد: در حوزه ورزشی تیم والیبال شهرداری واجارگاه در سوپر لیگ گیلان قهرمان شد و حمایت از این تیم همچنان استمرار خواهد داشت ضمن اینکه به سایر رشته های ورزشی نیز نگاه عادلانه و بالسویه داریم.
سادات دیلمی ساخت دانشکده فنی، مهندسی شرق گیلان واجارگاه را مورد تاکید و به عنوان مطالبه جدی مردم این شهر عنوان کرد.
شهردار واجارگاه همچنین معضل زباله را جدی و راه برون رفت از این وضعیت را کاهش تولید زباله و تفکیک زباله از مبدأ ذکر کرد.
وی در خاتمه سخنان خود همراهی و همگامی با مسئولان و بیان خواسته ها و مطالبات مردم به مدیران از ناحیه خبرنگاران را مهم ذکر که این امر می تواند به روند اعتماد سازی کمک شایانی نماید.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار