مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر:

صدور سند مالکیت 3 هزار هکتار اراضی دولتی

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: تاکنون بیش از 3 هزار هکتار از اراضی دولتی استان بوشهر سند مالکیت صادر شد و این مهم امسال تسریع یافته است.
کد خبر: ۱۱۱۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶ 13 October 2015
تابناک بوشهر:  فرزاد رستمی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال اراضی استان بوشهر با بیان اینکه طرح محافظت از اراضی دولتی و ملی در دستور کار این سازمان قرار دارد اظهار داشت: در این راستا برای صیانت از اراضی ملی و دولتی استان بوشهر طرح‎های مهمی در دست اجرا است.

وی با اشاره به فعالیت‎های انجام شده در این حوزه  تصریح کرد: پرونده 380 هکتار از اراضی دولتی شهر برازجان که مورد ادعای اشخاص قرار گرفته بود با تلاش دستگاه قضا استان بوشهر به بیت‌المال بازگشت که جای قدردانی از رئیس کل دادگستری و دست‌اندرکاران دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با اشاره به تصرف و ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی دولتی  بوشهر و برازجان افزود: برای جلوگیری از حیف ومیل بیت‎المال و صیانت از اراضی ملی و دولتی به ویژه مبارزه با سود جویان و زمین‎خواران اقدامات موثرتری انجام شود.

رستمی با بیان اینکه صدور سند ثبتی نقش مهمی در جلوگیری از زمین خواری دارد گفت: تاکنون بیش از 3 هزار هکتار از اراضی دولتی استان بوشهر دارای سند مالکیت صادر شده که این مهم امسال تسریع یافته است.

وی تاکید کرد: رفع موانع صدور سند مالکیت باقی مانده اراضی دولتی و تسریع در روند کار نیازمند همکاری هر چه بیشتر اداره کل ثبت استان بوشهر است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با تاکید بر پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در منطقه تنگک بوشهر تصریح کرد: با توجه به ساخت و سازهای غیر مجاز در منطقه تنگک بوشهر جلوگیری از احداث بنا بدون صدور پروانه ساختمانی از شهرداری و دخالت کمیسیون ماده 100 قانون شهرداری‌ها مورد توجه قرار گیرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار