آتش سوزی در فاز جی سفین در «کیش» مهار شد

رییس اداره آتش‌نشانی کیش با اشاره به وقوع آتش سوزی در فاز جی سفین گفت: در این اتفاق یک منزل مسکونی دچار آتش سوزی شد که خوشبختانه قبل از سرایت به همسایگان کنترل و آتش خاموش شد.
کد خبر: ۱۱۱۹۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶ 11 August 2023

به گزارش تابناک جزیره، «سهراب رضایی» بامداد جمعه در گفتگویی، اظهار کرد: خوشبختانه در این آتش سوزی کسی آسیب ندید و آتش با تلاش نیرو‌های آتش نشانی مهار شد.

وی در رابطه با دلیل بروز آتش سوزی، بیان کرد: علت این حادثه اتصالی در اسپلییت اعلام شد که منجر به حریق و دود گرفتگی شد.

وی از شهروندان خواست تا با رعایت نکات ایمنی حافظ سلامت خود و خانواده باشند و در هنگام خروج از خانه خاموش کردن اسپلیت‌ها را فراموش نکنند.

رییس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی کیش اتصالی برق و عیوب سیستم‌های سرمایشی را از مهم‌ترین دلایل آتش سوزی در نقاط مختلف جزیره کیش در چهار ماه گذشته برشمرد.

وی با اشاره به اینکه با آغاز فصل گرما و استفاده بیشتر از وسایل سرمایشی، سوانح آتش سوزی در کیش افزایش می‌یابد، گفت: در چهار ماه گذشته ۱۷۵ واقعه حریق اعلام و خاموش شده است که در ۴۳ مورد، علت اصلی حریق اتصالی برق و عیوب سیستم‌های سرمایشی بوده است.

وی افزود: ضایعات گیاهی و سطل‌های زباله، درختان خشک، وسایل آشپزخانه، پیک نیک‌های خانگی و خودرو نیز از مواردی است که موجب بروز بیش از ۱۳۱ مورد حریق در این مدت شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار