رئیس پلیس راهور فراجا ؛

۳۸۵ هزار دستگاه خودرو در پارکینگ های مرزهای شش گانه هستند

رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره به اینکه ۳۸۵ هزار دستگاه خودرو در پارکینگ های مرزهای شش گانه هستند، گفت: وضعیت ترافیکی در همه محورهای منتهی به پایانه‌های مرزی عادی و هیچ گره ترافیکی وجود ندارد.
کد خبر: ۱۱۲۳۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰ 28 August 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ سردار کمال هادیانفر با اشاره به تمهیدات ترافیکی پلیس در ۲ و ۶۰۰ کیلومتر محورهای اربعینی کشور، اظهار داشت: وضعیت ترافیکی در همه محورهای منتهی به پایانه‌های مرزی عادی و هیچ گره ترافیکی وجود ندارد.

وی افزود: خوشبختانه از موج مرحله اول سفر به خوبی عبور کردیم و هیچ حادثه جانی در مرزهای ششگانه نداشتیم و هیچ زائری در اثر تصادف فوت نکرده است.

رئیس پلیس راهور فراجا اضافه کرد: انتظار داریم در ادامه سفر اربعین نیز با کمک رانندگان ناوگان عمومی و رانندگان خودروهای شخصی شاهد هیچ حادثه‌ای نباشیم.

سردار هادیان فر به آخرین پایش میزان تردد در مرزهای زمینی کشور اشاره کرد و یادآور شد: تاکنون ۵۲ درصد از زوار از مرز مهران عبور کرده اند.

وی مطرح کرد: ۳۸۵ هزار خودرو در پارکینگ های مرزی هستند که روزانه ۳۸ درصد تخلیه و جایگزین می‌شود.

سردار هادیان فر با اشاره به طولانی بودن سفر و خستگی راه به رانندگان توصیه کرد: ضمن بستن کمربند ایمنی و رعایت سرعت مجاز و پرهیز از سبقت غیر مجاز هر ۲ ساعت ۱۵ دقیقه استراحت کنند./ع

بیشتر بخوانید:

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار