حضور صنعتگران خراسان‌شمالی در شانزدهمین جشنواره فرهنگ‌واقتصاد اقوام ایران‌زمین

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی خراسان‌شمالی از حضور ۴ صنعتگر استان در شانزدهمین جشنواره فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران‌زمین در استان گلستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۹۲۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۹ 21 November 2023

به گزارش تابناک خراسان‌شمالی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، پروانه کلاته معاون صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی خراسان‌شمالی اظهارکرد: ۴ صنعتگر استان در شانزدهمین جشنواره فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران‌زمین در استان گلستان حضور یافتند.

وی گفت: خراسان‌شمالی با ۴ غرفه صنایع‌دستی در رشته‌های زیورآلات سنتی و دست‌بافت‌های داری به عرضه و فروش محصولات خود می‌پردازند.

معاون صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه یک سیاه‌چادر نیز از استان در این نمایشگاه برپا شده است، افزود: شانزدهمین دوره جشنواره فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران‌زمین از دوشنبه ۲۹ آبان در گرگان آغاز شده است و تا ۳ آذر به مدت پنج‌روز ادامه دارد.

کلاته گفت: در این جشنواره صنایع‌دستی، سوغات و غذا‌های سنتی اقوام و استان‌های کشور و همچنین کشور‌های افغانستان، قزاقستان و ترکمنستان، در غرفه‌های مختلف، عرضه می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۲ از این جشنواره دیدن کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار