عضویت بیش از ۱۵ هزار کانون‌های فرهنگی مساجد استان زنجان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از فعالیت ۳۸۶ باب کانون فرهنگی هنری مساجد در این استان و عضویت بیش از ۱۵ هزار در این کانون‌ها خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۴۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۲ 15 February 2024

به گزارش تابناک زنجان، اصغر حاج‌علی‌اکبری امروز (پنجشنبه ۲۶ بهمن ماه) در نشست تبیینی مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه فلسفه تشکیل کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، حفظ هویت فرهنگ و هنر با محوریت مساجد است، اظهار کرد: این مجموعه به طور هوشمندی از دل انقلاب اسلامی رشد کرده و همانطور که مساجد کارکرد‌های متعددی در زمینه عبادی، سیاسی، اجتماعی دارد با تاسیس کانون‌های فرهنگی و هنری در جوار مساجد کارکرد‌های فرهنگی و هنری نیز احیا شد.

وی از کانون‌های مساجد به عنوان یک ظرفیت ارزشمند برای کسانی که دل در گرو انقلاب دارند، یاد کرد و افزود: می‌توان با استفاده از این ظرفیت مسجدی به خلق آثار معنوی و مادی پرداخت.

حاج‌علی‌اکبری خاطرنشان کرد: اصحاب هنر و فرهنگ مسجدی برای تعالی کشور هم قسم شده‌اند تا در ۱۱ اسفندماه حماسه خواهیم آفرید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از فعالیت ۳۸۶ باب کانون فرهنگی و هنری مساجد در این استان خبر داد و گفت: در حال حاضر بیش از ۱۵ هزار در این کانون‌ها عضو هستند.

وی ادامه داد: در استان زنجان ۲۵ باب کانون فرهنگی و هنری تخصصی خواهران با هدف تربیت دختران در تراز انقلاب تاسیس شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: ۴۲ درصد کانون‌های مساجد شهری و ۵۸ درصد نیز کانون‌ها روستایی هستند که از ابتدای امسال تاکنون یک هزار برنامه در کانون‌های مساجد اجرا شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار