امام‌جمعه ایلام:

آزمایش موشکی سپاه شادی دوستان وترس دشمنان را درپی داشت

امام‌جمعه ایلام بابیان اینکه نمایش شهر موشکی ایران و آزمایش موشک عماد نشان از اقتدار ایران اسلامی دارد افزود: این اقدامات سپاه پاسداران موجب ترس دشمنان و شادی و امیدواری در دل دوستان انقلاب شده است.
کد خبر: ۱۱۶۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹ 23 October 2015

نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه ایلام گفت: مهم‌ترین پیام عاشورا احیا فرهنگ شهادت و امر به معروف و نهی از منکر بود و این پیام برای همه ملت‌های آزادی‌خواه است که ایستادگی در برابر نظام سلطه فقط بافرهنگ شهادت امکان‌پذیر است.

به گزارش تابناک ایلام، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «محمد نقی لطفی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ایلام اظهار کرد: مردم ایلام در ایام سوگواری امام حسین(ع) عالی‌ترین جلوه اخلاص و ارادت خود را به امام حسین (ع)، نشان دادند و باید توجه داشت که در عزاداری‌ها و دسته‌جات سینه‌زنی فرمایشات و هدف امام حسین(ع) پیاده شود.

وی بابیان اینکه مهم‌ترین پیام عاشورا احیا فرهنگ شهادت و امر به معروف و نهی از منکر بود و این پیام برای همه ملت‌های آزادی‌خواه است که ایستادگی در برابر نظام سلطه فقط بافرهنگ شهادت امکان‌پذیر است افزود: این دو مقوله مهم در هر جامعه‌ای پیاده شود موجب پیروزی در برابر دشمنان و سعادتمندی آن جامعه خواهد شد.

لطفی در ادامه با اشاره به اینکه نامه رهبر انقلاب به رئیس‌جمهور خطوط قرمز را به رئیس‌جمهور گوش زد کرد خاطرنشان کرد: نامه رهبری موجب ناامیدی دشمنان و جلوگیری از نفوذ فرهنگی، سیاسی، امنیتی و نظامی در ایران اسلامی شد.

امام‌جمعه ایلام تصریح کرد: دستگاه دیپلماسی باید مراقب ترفندهای طرف مقابل باشد و آمریکا در لغو همه تحریم‌های ظالمانه به‌صورت کتبی اقدام کند و برداشته شدن تدریجی تحریم‌ها قابل‌قبول نیست.

وی تأکید کرد: یکی از مهم‌ترین نکته نامه رهبر معظم انقلاب به رئیس‌جمهور عدم‌تغییر ساختار تأسیسات هسته‌ای و بخصوص راکتور اراک و خروج اورانیوم غنی‌شده از کشور بوده که طرف غربی باید ملزم به انجام آن شود.

لطفی ادامه داد: وضع هرگونه تحریم در هر سطح و بهانه‌های تکراری و خودساخته درباره تروریسم و حقوق بشر توسط هر یک از کشورهای طرف مذاکرات، نقض برجام محسوب خواهد شد و این از نکات مهم دیگر نامه رهبری است که باید دستگاه دیپلماسی به آن توجه جدی کند.

امام‌جمعه ایلام بابیان اینکه نمایش شهر موشکی ایران و آزمایش موشک عماد نشان از اقتدار ایران اسلامی دارد افزود: این اقدامات سپاه پاسداران موجب ترس دشمنان و شادی و امیدواری در دل دوستان انقلاب شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان خاطرنشان کرد: پیروزی‌های ائتلاف ایران، روسیه، سوریه و عراق در برابر تروریست‌ها بخصوص گروه تروریستی داعش موجب ناامیدی دشمنان شده است.

وی در ادامه با اشاره به اول آبان ماه، سالروز شهادت آیت‌الله مصطفی خمینی گفت: ‌ حاج‌آقا مصطفی خمینی فرزند برومند حضرت امام(ره) و از شخصیت‌های برجسته و کم‌نظیر جهان اسلام بود که علم و اجتهاد را در مکتب پدر آموخت و سرانجام با دسیسه دشمنان به‌طور مرموزی به شهادت رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار