مجید طلیمی معاونت روابط عمومی ائتلاف ستادهای مردمی کشور قالیباف شد

طی حکمی از سوی ائتلاف ستادهای مردمی کشور دکتر محمد باقر قالیباف ( وحدت ملی ایران اسلامی ) مجید طلیمی ، به عنوان معاونت روابط عمومی ، امور بین الملل و رسانه کشور منصوب شد .
کد خبر: ۱۱۷۲۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۵ 26 June 2024

به گزارش تابناک رضوی، در مراسم معارفه مجید طلیمی کارشناس عالی روابط بین الملل و رسانه ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم در ستادهای انتخاباتی نامزدها اطهار داشت : اخلاق انتخاباتی یک ضرورت بی‌بدیل ارزشی و قانونی است. جامعه ما هم یک جامعه مردم‌سالار است و هم یک جامعه اسلامی و جامعه‌ای که مزین به «مردم‌سالاری دینی» است وظیفه دوچندانی دارد تا اخلاق انتخاباتی را در میدان عمل تحقق بخشد. همه در برابر این ضرورت، مسئولیت ویژه دارند و بیش از همه این نامزدهای انتخاباتی هستند که باید به اخلاق انتخاباتی پایبند باشند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل مجمع جهانی شهرهای اسلامی خاطر نشان کرد: این انتخابات، فرصتی است که بار دیگر خواسته‌های مردم شنیده و خواست دولت‌ها برای تقویت بنیان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی تقویت شود.

وی افزود: تحقق عدالت اجتماعی، رفاه و آبادانی بیشتر برای ملت شایسته ایران، در گرو مشارکت بیشتر در انتخاباتی آزاد و آگاهانه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار