با حضور استاندار هرمزگان انجام شد؛

کلنگ احداث ۲۱ کلاس درس به ارزش ۶۰۰ میلیارد ریال

تابناک هرمزگان- با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان در شهرستان بستک کلنگ عملیات اجرایی دو پروژه آموزشی در منطقه جناح با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال بر زمین زده شد.
کد خبر: ۱۱۷۳۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۱ 31 May 2024

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان//مسعود فقیهی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه در حاشیه این برنامه اظهار داشت: این دو پروژه در شهرهای جناح و هنگویه اجرا خواهد شد.


وی اضافه کرد: دبستان ۱۲ کلاسه شهر جناح با زیربنای ۱۴۷۱ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۳۷۰ میلیارد ریال به صورت مشارکتی در سایت نهضت ملی مسکن(شهرک ۱۰ هکتاری جناح) و دبستان ۹ کلاسه شهر هنگویه با زیربنای ۸۵۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال و به همت خیر مدرسه ساز حاج اسماعیل امینایی ساخته خواهد شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش جناح ضمن تقدیر از مساعدت های ارزنده خیرین گرانقدر ابراز امیدواری کرد با احداث این دو پروژه مهم نیاز آموزش و پرورش منطقه به زیرساخت‌های آموزشی استاندارد تا حدود زیادی مرتفع گردد.

شایان ذکر است این برنامه با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان بستک، امام جمعه اهل سنت بستک، فرماندار شهرستان، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش، و مسئولین دستگاه های اجرایی استان و شهرستان انجام شد.

 

 

کلنگ احداث ۲۱ کلاس درس به ارزش ۶۰۰ میلیارد ریال
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار