تحویل واحد های مسکونی به جامعه ایثارگری قم

مدیرکل بنیاد شهید استان قم گفت: در سه سال گذشته ۲ هزار و ۶۵۰ واحد مسکونی و زمین به خانواده‌های شهدا و ایثارگران قم تحویل شده و تا شهریور نیز ۲ هزار واحد دیگر نیز با همکاری استاندار قم تحویل خواهد تا پرونده مسکن جامعه ایثارگری به‌طور کلی بسته شود.
کد خبر: ۱۱۷۹۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰ 07 August 2024

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام‌ هنرمند در دیدار تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه جامعه هدف ما در استان 120 هزار نفر هستند گفت: یکی از خدمات ما سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران استان است که در سال به 20 هزار نفر سرکشی می‌شود و سعی ما بر این است که این سرکشی‌ها کاربردی باشد و اگر مشکلاتی در معیشت و دارو و درمانشان وجود دارد مدنظر قرار گیرد.

 وی با بیان اینکه همواره درب اتاق ما به روی مراجعان و خانواده شهدا و ایثارگران باز است، افزود: در زمینه پایش سلامت جامعه ایثارگری هم سالانه نزدیک به 18 هزار خدمات پزشکی، پیراپزشکی و پرستاری در منازل افراد ارائه می‌شود.

 وی با اشاره به مشکلات مسکن و اشتغال خانواده شهدا و ایثارگران گفت: در سه سال گذشته 2 هزار و 650 واحد مسکونی و زمین تحویل شده و تا شهریورماه نیز 2 هزار واحد دیگر نیز با همکاری استاندار قم تحویل خواهد تا پرونده مسکن جامعه ایثارگری به‌طورکلی بسته شود.

 وی ادامه داد: در زمینه اشتغال هم تاکنون اشتغال 508 نفر از جامعه ایثارگری استان قم برطرف شده و حدود 450 نفر از فرزندان شهید و جانبازان 70 درصد به بالا نیز در آزمون استخدامی اخیر شرکت کرده‌اند که 300 نفر از این عزیزان قبول شدند و به‌زودی مشغول به کار خواهند شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار