چه کسانی به به اینها مجوز می دهند ؟

عواقب وحشتناک جنگل خواری در مازندران+ فیلم

مسلم است بدون رضایت شوراهای و ادارات مربوطه اخذ چنین مجوز ها غیر ممکن است. تاسف‌بار نیست، در روز روشن بر بالای بلندی کوههای وارث جنگل های چند میلیون ساله هیرکانی، برجی بلند ساخته اند و در صفحات فروش ویلا تبلیغ میکنند و به ریش مردم و طبیعت و قانون می خندند.
کد خبر: ۱۱۸۳۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۷ 08 September 2024

عواقب وحشتناک جنگل خواری در مازندران

 

به گزارش تابناک مازندران ، متاسفانه بخاطر بی کفایتی برخی مدیران سفارشی بسیاری از جنگلهای مازندران تخریب و محلی برای احداث بناهای بسیاری شده است. 

 

 

فیلم جنگل خواری در روز روشن در استان مازندران

 

 

 

 

 

بر اساس این گزارش ، در نابودی اراضی جنگلی ممکن است عوامل متعددی چون آتش‌سوزی، حوادث طبیعی، شرایط ناپایدار جوی دخیل شوند اما مهم‌ترین عامل بر نابودی این جنگل‌ها که ذره ذره به گستردگی عمده آن تبدیل می‌شود، دخالت انسان‌هاست.

بشریت به نوعی خیانت بر اراضی جنگلی به ویژه جنگل‌های شمالی کرده‌اند و با طمع‌ورزی‌های خود و برای رسیدن به رفاه و آسایش صوری‌شان اقدام به قطع انواع درختان پرداختند تا ساختمان‌های بی‌روح و بی‌جان را جایگزین آن کنند.

 
وحشتناک است. در روز روشن بر بالای بلندی کوههای وارث جنگل های چند میلیون ساله هیرکانی، برجی بلند ساخته اند و در صفحات فروش ویلا تبلیغ میکنند و به ریش مردم و طبیعت و قانون می خندند.
 
خدا می داند چندین میلیارد به چه کسانی رشوه داده اند تا چنین بنایی را در کوه ساخته اند و کوه و جنگل را با هم خورده اند.
 
وضعیت شمال ایران اسفناک است. هر گوشه ای از آن مثنوی صدمن کاغذی از اندوه و اشک و افسوس است. حاکمیت قانون در ایران وجود ندارد و این اثبات روشن آن است.
 
ولی مردم عادی اگر بخواهند داخل زمین کشاورزی خود بنایی جهت کار و استراحت بسازند با سد محکم قوانین برخورد میکنند
 
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار