معرفی 8 کاندیدا پست استانداری مازندران

کد خبر: ۱۱۸۳۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۷ 09 September 2024

به گزارش تابناک مازندران ، مجمع مشورتی حامیان دکتر پزشکیان  در مازندران هشت نفر کاندیدا جهت تصدی پست استانداری معرفی کرده است.

 
این مجمع مشورتی که متشکل از ارکان اصلی ستاد مرکزی و شهرستان های استان مازندران با حضور چهره های اصلاح طلب و کنشگران سیاسی و رسانه ای تشکیل شده است .
مجمع مشورتی مازندران  پس از انتخابات ریاست جمهوری  با تشکیل جلسات متعدد و مشورت با بزرگان و جوانان اصلاح طلب استان و با هدف مطالبه گری و حمایت از دولت اقای دکتر پزشکیان فعال شده است .
مجمع مشورتی مازندران با حضور اعضا و با دبیری حجت السلام شیخ عبدالصمد زراعتی با تشکیل جلسه ای در عصر جمعه 16 شهریور در چالوس جهت انتخاب کاندیداهای استانداری مازندران تشکیل جلسه دادند .
در این جلسه که بیش از 50 نفر از گروها و احزاب مختلف اصلاح طلب از شهرستان های سراسر استان مازندران تشکیل شده بود پس از بحث و بررسی در خصوص شاخص های احراز صلاحیت برای استاندار و تبادل نظر اعضای حاضر در جلسه در نهایت با رای گیری مخفی تعداد هشت نفر از شخصیت های برجسته و چهره های متخصص انتخاب شده اند .
از نکات برجسته و قابل توجه در این جلسه انتخاب یک بانوی فعال سیاسی و استاد دانشگاه و یک جوان تحصیل کرده با سوابق اجرایی و ارزشی جهت تصدی پست استانداری توسط اعضا انتخاب و به وزارت کشور پیشنهاد خواهند شد .
لازم به ذکر است این رویه معمول پسا انتخابات جهت شناسایی و ارایه مشورت به مراجع ذی صلاح جهت تصمیم گیری بهتر برای اجرای سیاست های دولت و مطالبات مردم انجام می پذیرد .
افراد انتخاب شده به شرح ذیل می باشند 
1-جعفر رحمانزاده از شهرستان امل 
2-علی نجفی از شهرستان بابل 
3-سرکار خانم گلین مقدم از رامسر 
4-علی کریمی مله از قایمشهر 
5-ولی رعیت از قایمشهر 
6-سید مصطفی فلاح از ساری 
7-عیسی کاکویی از ساری 
8-یدالله طاهر نژاد از کلاردشت 
 
به امید موفقیت دولت وفاق ملی 
و رفع مشکلات مردم عزیز ایران 
تنظیم خبر :
ابراهیمی سوته فعال سیاسی و رسانه ای 
عضو مجمع مشورتی حامیان دکتر پزشکیان مازندران
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار