۲۷ نفر از مصدومان حادثه اتوبوس زائران بوشهری از بیمارستان ترخیص شدند

بوشهر-تابناک-مدیرکل بحران استانداری بوشهر، آخرین وضعیت حادثه دیدگان اتوبوس زائران بوشهری محور یزد طبس را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۱۸۴۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۸ 18 September 2024

کوروش دهقان در گفتگو با خبرنگار تابناک با اشاره به حادثه برای اتوبوس بوشهر- مشهد اظهار داشت: در پی واژگونی اتوبوس زائران بوشهری در محور یزد به طبس، به محض وقوع حادثه، با تلاش‌های مدیریت بحران استانداری یزد، مصدومان به بیمارستان‌های شهرستان میبد و اردکان یزد منتقل و کار درمانی آنها انجام شد.

وی با تسلیت به خانواده و بستگان متوفیان این حادثه تلخ افزود: تعداد ۱۰ نفر از هم استانی‌های عزیزمان، در این حادثه جان خود را از دست دادند که هماهنگی لازم توسط اداره کل مدیریت بحران استانداری بوشهر و اداره کل پزشکی قانونی استان برای انتقال متوفیان به استان در حال انجام است.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: هماهنگی لازم توسط دانشگاه علوم پزشکی برای رسیدگی سریع به حال مصدومان و آسیب دیدگان صورت گرفته است.

دهقان تصریح کرد: تعداد ۲۷ نفر از مصدومان حادثه، مداوا و از بیمارستان ترخیص شده اند که با پیگیری‌های صورت گرفته، در مهمانسرای استانداری یزد اسکان داده شده اند و خدمات لازم را دریافت می‌کنند.

وی اضافه کرد: بقیه مصدومان نیز در بیمارستان شهید صدوقی یزد و بیمارستان ضیایی اردکان تحت درمان هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: پیگیری لازم با استانداری، دانشگاه علوم پزشکی، پزشکی قانونی و سایر دستگاه‌های ذیربط استان یزد صورت پذیرفته و امورات انتقال مسافران و مصدومان نیز در حال انجام است.

دهقان ابراز داشت: از تلاش‌ها و فعالیت‌های استاندار یزد، مدیریت بحران استانداری یزد، پزشکی قانونی و علوم پزشکی یزد و همچنین استاندار بوشهر، معاونین، مدیران استانی و نماینده محترم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی که در پیگیری برای بهبود و تسریع خدمات رسانی به حادثه دیدگان، بی‌وقفه تلاش کردند، تقدیر می‌کنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار