نخستین دبستان قرآنی شهرستان پردیس افتتاح شد

تهران-«تابناک»-مدیر و مؤسس دبستان قرآنی شهرستان پردیس از افتتاح نخستین دبستان قرآنی با آموزش و تربیت قرآنی دانش آموزان خبرداد و گفت: آموزش های فراگیر زیان ،خط و مهارت های آموزشی زندگی در این مدرسه تدریس می شود.
کد خبر: ۱۱۸۴۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۸ 18 September 2024
حجت الاسلام سعید حاجیان در حاشیه افتتاح مدرسه در گفت و گو با خبرنگار تابناک اظهار داشت: در جهت فراگیری آموزه های دینی و آموزش صحیح قرآن برای نخستین بار در شهرستان پردیس دبستان قرآنی با رویکرد آموزشی و تربیت محور از پیش دبستانی تا پایان مقطع ابتدایی افتتاح شد.
 
وی افزود:این مدرسه در فضای۶۰۰ متر مربع و با ظرفیت ۱۰۰ دانش آموز در یک شیفت با تمام امکانات آموزشی افتتاح واز اول مهر ماه شروع به فعالیت می کنند.
 
مدیر و مؤسس دبستان قرآنی شهرستان پردیس تصریح کرد:دانش آموزان در این مدرسه علاوه بر فراگیری دروس متداول آموزش و پرورش ،مفاهیم قرآن کریم را نیز آموزش می ببینند.
 
حجت‌الاسلام حاجیان یادآور شد:جهت اوقات فراغت دانش‌آموزان ،کلاس های آموزش زبان انگلیسی ،آموزش خط ،دوره های مشاوره و مهارت های زندگی نیز برگزار می شود.
 
وی در پایان گفت: دبستان قرآنی با هدف آموزش قرآن در کنار درس برای دانش آموزان پایه اول متوسطه و با هدف یک دبستان تراز قرآنی و تربیتی افتتاح شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار