بازی خیبر و تراکتورسازی بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود

لرستان-«تابنتک»- کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بر اساس گزارش‌های مکرر ناظران بازی‌های خانگی خیبر خرم‌آباد در مسابقه‌های دسته اول و لیگ برتر، این تیم را از حضور تماشاگران در بازی خانگی با تراکتور سازی تبریز محروم کرد.
کد خبر: ۱۱۸۵۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۵ 19 September 2024

به گزارش تابناک لرستان، بر اساس این گزارش، تکرار رفتار ناشایست توسط برخی تماشاگران منتسب به باشگاه خیبر در پرتاب بطری آب و اشیا به درون زمین، انتشار نور لیزر و فحاشی به بازیکنان تیم حریف توسط ناظران بازی با گوشی موبایل نیز فیلمبرداری و مستند به فدراسیون ارائه شد.
همچنین کمیته انضباطی قصد محرومیت خیبر از چهار بازی خانگی را داشت که با تلاش و رایزنی مسوولان باشگاه و هیات فوتبال لرستان، فعلا محرومیت تعلیقی مربوط به بازی با شهرداری آستارا (زمان حضور خیبر فصل قبل دسته یک) اجرایی شده است.
چنانچه در بازی خانگی بعدی مقابل گل‌گهر سیرجان (هفته هفتم) با حضور تماشاگران نیز این رفتار تکرار شود کمیته انضباطی در خصوص افزایش محرومیت تماشاگران یا تیم خیبر برای بازی در خارج از لرستان، تصمیمات شدیدتری اعمال خواهد کرد و بازی خانگی هفته نهم خیبر مقابل استقلال تهران نیز خارج از استان یا بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.
خیبر خرم‌آباد و تراکتورسازی تبریز روز یکشنبه اول مهرماه از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه بدون تماشاگر تختی خرم آباد به مصاف هم خواهند رفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار