معاون سیاسی وزیر کشور در همدان:

تجربه‌های موفق استانداران قبلی می‌تواند الگویی برای بهبود عملکردها باشد

گروه استان‌ها- معاون سیاسی وزیر کشور در آیین تکریم و معارفه استاندار همدان، که شب گذشته در سالن شهدای استانداری همدان، برگزار شد، گفت: در رأس استانها، افراد باتجربه و کارآمد، امور را به دست خواهند گرفت.
کد خبر: ۱۱۸۵۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۸ 03 October 2024

تجربه‌های موفق استانداران قبلی می‌تواند الگویی برای بهبود عملکردها باشد

به گزارش -«تابناک همدان»- به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، دکتر علی زینی‌وند معاون سیاسی وزیر کشور، در مراسم تکریم و معارفه استاندار همدان، گفت: برنامه دولت براین است تا در  رأس استانها، فرادی با تجربه و کارآمد انتخاب شوند و امور استان‌ها را، به دست گیرند.
علی زینی‌وند یادآور شد، مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) همواره بر اهمیت مشارکت مردم در انتخابات تأکید کرده‌اند و این خود نشان‌دهنده نقش مؤثر ایشان در سیاست‌گذاری‌های کلان کشور است.
وی افزود: در چندماه گذشته، واقعه تلخی رخ داد و رئیس‌جمهور شهید رئیسی و جمعی از خدمتگزاران را از دست دادیم، اما در دل این تلخی، انتخاباتی باشکوه و سالم برگزار شد، که نتیجه آن انتخاب رئیس‌جمهوری مردمی و متخصص بود.
معاون سیاسی وزیر کشور خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهوری جدید، با گفتمانی تازه، همه گروه‌ها را به همکاری دعوت کرده است و در این شرایط، نیاز است که همه توانمندان برای آبادانی کشور تلاش کنند.
وی تأکید کرد: قدرت بازدارندگی ایران، یکی از عوامل کلیدی در حفظ امنیت ملی است و جهان اسلام باید به نقطه امن و آرامش ایران عزیز تبدیل شود، با اتحاد و همبستگی، می‌توانیم به تأثیرگذاری بیشتری در عرصه‌های بین‌المللی برسیم.
این مقام مسئول در پایان سخنانش، از استان همدان به عنوان پایگاهی تاریخی و مذهبی، نام برد و گفت: این استان همواره در عرصه‌های ملی نقش‌آفرینی کرده است و شناسایی و معرفی شهدای شاخص در استان همدان، نشان‌دهنده غنای فرهنگی و مذهبی آن است.

انتهای پیام/ع

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار