لدنینژاد یکی دیگر از اهداف سامانه و خط تلفن ۱۲۲ را افزایش بهرهوری در
حوزه خدمات به مشترکان و ایجاد هماهنگی بیشتر بین واحدهای مختلف ستادی
دانست و گفت: از این طریق و با شنیدن نظرات و پیشنهادات شهروندان فرایندهای
ارائه خدمات اصلاح و ارتقاء خواهد یافت.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد از جمله ماموریت های سامانه ۱۲۲ را بهبود مستمر فعالیتهای مرکز تماس به منظور افزایش تعاملات با مشتریان، ارزیابی مستمر نظرات شهروندان در ارتباط با خدمات ارائه شده و ایجاد بانک اطلاعاتی تماسها و درخواستهای مشترکان و شهروندان به منظور شناخت انتظارات و کاستیها در روند ارائه خدمات دانست و گفت: سامانه و خط تلفن ۱۲۲ به صورت شبانه روزی آماده جوابگویی به شهروندان و شنیدن گزارشات مربوط به حوزه آب و فاضلاب خواهد بود و این سامانه به عنوان پل ارتباطی آب و فاضلاب با مشترکان محسوب می شود.
وی با بیان اینکه تقویت و ارتقای هرچه بیشتر سامانه و خط تلفن ۱۲۲ به صورت جدی در دستور کار آب و فاضلاب شهری قرار گرفته است، تصریح کرد: مدیران ادارات تابعه آب وفاضلاب شهری موظف به ارائه گزارش ماهانه در مورد جزئیات تماسها و پیشنهادات ارائه شده از طریق سامانه و خط تلفن ۱۲۲هستند، تا بر مبنای آن علاوه بر شنیدن گزارشات مردمی در رسیدگی به اتقاقات و رفع مشکلات مربوط به شکستگیها با سرعت عمل بیشتری ماموریتهای محوله توسط تیم های اتفاقات انجام گیرند.