تاخیر در برقراری پروازهای فرودگاه پارس‌آباد

امام جمعه شهرستان پارس‌‌آباد گفت: تاخیری که در بهسازی فرودگاه پارس‌‌آباد و برقراری پروازهای این فرودگاه به وجود آمده است به هیچ وجه قابل قبول و پسندیده به نظر نمی‌رسد.
کد خبر: ۱۳۵۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸ 27 November 2015

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، حجت‌الاسلام سیدسعید رشادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر پارس‌‌آباد با اشاره به سفر اخیر استاندار به منطقه اظهار کرد: ما بارها از مسئولان استانی و کشوری خواسته‌ایم تا در اولین فرصت تکلیف پروژه نیمه تمام بهسازی و مناسب‌سازی باند فرودگاه پارس‌آباد را به سرعت برطرف کرده و زمینه برقراری پروازهای داخلی و حتی خارجی را برای این فرودگاه فراهم کنند.

وی گفت: در کنار حل این مشکل ما از استاندار اردبیل خواستیم تا نسبت به ساماندهی ترمینال این شهر، میدان میوه و تره‌بار و حل مشکل اراضی کشت و صنعت مغان با عشایر منطقه تدبیری درست اندیشده و سعی کنند تا با حل این مشکلات رضایتمندی مردم فراهم آید.

امام جمعه شهرستان پارس‌‌آباد نبود متخصص سونوگرافی زنان را در منطقه جزو گلایه‌ها و نارضایتی‌های فراگیر مردمی توصیف کرد و افزود: مسئولان بهداشت و درمان باید در حل این مشکل در سریع‌ترین زمان اقدام کنند تا فضای خدمات‌رسانی مطلوب‌تر و شایسته برای هموطنان و ساکنان این منطقه فراهم آید.

رشادی به حادثه اخیر نارداران جمهوری آذربایجان اشاره کرد و گفت: در این حادثه باید مسئولان کشور آذربایجان هوشیار باشند تا در دام توطئه‌های گروه‌های وهابی گرفتار نیامده، بلکه دفاع از حق و حقیقت را به عنوان یک اولویت مطرح و مدنظر قرار دهند.

وی افزود: عده‌ای می‌خواهند از این حادثه به نفع خود سوءاستفاده کنند، اما باید با تدبیر مسئولان کشور آذربایجان فضایی فراهم آید تا اوضاع به همریخته‌تر از وضعیت موجود نشود.

امام جمعه شهرستان پارس‌‌آباد در ادامه به فرارسیدن اربعین حسینی و پیاده‌روی هزاران دلباخته مکتب حسینی اشاره کرد و یادآور شد: زیارت اربعین حسینی دارای اجر و ثواب بی‌نظیر است و ضرورت دارد امت اسلامی در برپا داشتن شعائر اسلامی به ویژه قرائت فراگیر زیارت اربعین حسینی بیشتر و بهتر تلاش کرده و اقدام معنوی خود را به انجام برسانند.

رشادی راهپیمایی اربعین حسینی را نمودی از وحدت، همگرایی و ایستادگی امت اسلامی در مقابل همه دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی توصیف کرد و گفت: دشمنان انقلاب اسلامی امروز بیش از هر زمان دیگر تصمیم گرفتند تا با نفاق، تفرقه و دودستگی در جهان اسلام علیه جمهوری اسلامی ایران فضای متفاوتی را ایجاد کرده و تبلیغات منفی به راه اندازند.

وی در پایان سخنان خود موج همگرایی ایجاد شده در اعلام وفاداری به مرام حسینی را در آیین اربعین حسینی زمینه‌ساز دفع این توطئه‌ها و خنثی شدن بسیاری از ترفندهای استکبار جهانی توصیف کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار