خدمات کمیته امداد

پرداخت هزینه خدمات عمرانی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گفت: در هشت ماهه گذشته سال جاری بیش از 25 میلیارد ریال خدمات عمرانی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان ارائه گردید.
کد خبر: ۱۳۷۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲ 30 November 2015
پرداخت هزینه خدمات عمرانی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گفت: در هشت ماهه گذشته سال جاری بیش از 25 میلیارد ریال خدمات عمرانی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان ارائه گردید.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، سیدغلامرضا متقی با بیان اینکه کمیته امداد به منظور تأمین سرپناه و محلی امن برای آسایش و گذران زندگی مددجویان، خدمات عمرانی مختلفی را ارائه می دهد، گفت: این نهاد با بررسی مشکلات مددجویان و با توجه به نیازهای آنان خدمات خود را به صورت هدفمند ارائه می دهد.
پرداخت هزینه خدمات عمرانی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان
وی اظهار داشت: در ارتباط نزدیک این نهاد با افراد تحت حمایت و بازرسی‌های بعمل آمده از منازل مسکونی مددجویان،در زمان های مختلف اقدامات لازم در قالب ارائه خدمات عمرانی به مددجویان زیر پوشش انجام می‌ گیرد.
متقی تصریح کرد: در همین راستا در هشت ماهه گذشته سال جاری بیش از 25 میلیارد و 59 میلیون ریال جهت خدمات عمرانی مددجویان تحت حمایت هزینه شده است.
وی با بیان اینکه در این زمینه دو هزار و 61 مورد خدمت عمرانی ارائه شده، گفت: در همین راستا 91 مورد مسکن احداثی، 466 مورد تعمیرات کلی و جزئی، 82 مورد سرویس های بهداشتی و 135مورد بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی برای مددجویان انجام گرفته است.
پرداخت هزینه خدمات عمرانی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان
مدیرکل کمیته امداد استان معافیت انشعابات آب، برق ، گاز و پروانه ساخت را از دیگر خدمات عمرانی ارائه شده به مددجویان عنوان کرد و گفت: واگذاری این انشعابات با همکاری سازمان‌های مربوطه صورت می‌گیرد و مددجویان پس از معرفی کمیته امداد با مراجعه به این سازمان‌ها از این نوع تسهیلات بهره‌مند می‌شوند که در این راستا در هشت ماهه گذشته سال جاری یک هزار و 128 مورد انشعابات رایگان جهت مددجویان ارائه شده است.
متقی با بیان اینکه هدف از ارائه این نوع خدمات کمک به حل مشکلات مددجویان است، تصریح کرد: کمیته امداد با ارائه خدمات مختلف به منظور محرومیت زدایی، بهره‌مندی خانواده‌های محروم از امکانات مختلف و در نهایت توانمندی مددجویان زیر پوشش گام برمی دارد.
کمک های درمانی به مددجویان کمیته امداد شهرستان بهمئی
سرپرست کميته امداد امام خميني(ره) شهرستان بهمئي از پرداخت بيش از 92ميليون ريال کمک هاي درماني در قالب خدمات ويژه و خسارات متفرقه به مددجويان در آبان ماه سال جاري خبر داد.
حیدر خداپرست گفت: از ابتدای سال جاري جهت هزينه هاي خسارات متفرقه و خدمات ويژه درماني مددجويان شهري و روستايي تحت حمايت کميته امداد شهرستان بهمئي بيش از 520میلیون ريال پرداخت گردیده است.
وي افزود: هزينه هاي درماني ويژه جهت خدمات دندان پزشکي، فرانشيز بيمارستاني، خدمات پاراکيلينيکي، دارو، آزمايش و همچنين هزينه هاي نگهداري به مددجويان تحت حمايت پرداخت شد.
خداپرست با بيان اينکه اعتبارات هزينه شده در بخش درمان از منابع دولتی تامين شده است، افزود: قريب به 92 مددجوي بيمار در شهرستان بهمئي در آبانماه سال جاري از هزينه هاي درماني کميته امداد بهره مندشدند.
مدير کميته امداد شهرستان بهمئي در پايان بابیان اینکه در این راستا 92 میلیون ریال در آبان ماه هزینه شده است، تصريح کرد: دو هزار و 684 مددجوي تحت حمايت از بيمه درماني کميته امداد شهرستان برخوردار هستند.
جمع آوری بیش از 490میلیون ریال صدقه در شهرستان کهگیلویه
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کهگیلویه از جمع آوری بیش از490میلیون ریال از صندوق های صدقات دراین شهرستان در ماه گذشته خبر داد.
امرالله فروزنده گفت: نصب صندوقهای بزرگ در محل های پر تردد –چهار راهها– مسیر های ورودی و خروجی شهرها و روستاها و میادین شهر و توزیع صندوقهای متوسط در ادارات و مطب ها و مکانهای عمومی پر جمعیت وتوزیع صندوق کوچک به منازل مردم باعث شده کمک های نقدی مردم به این نهاد روز به روز بیشتر شود.
فروزنده بیان کرد: در طول سال جهت جمع آوری کمک های مردمی از طرق طرحهای مختلف مانند :مفتاح الجنه –روز جهانی قدس –همیان مولا –طرح رحمت –طرح کوثر –جشن رمضان –عید سعید فطر برنامه ریزی و جمع آوری و به دست نیازمندان خواهد رسید.
وی بیان داشت: درماه گذشته 490میلیون و588هزار ریال از صندوق های صدقات در شهرستان کهگیلویه جمع آوری شد.
مدیرکمیته امداد شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: در حال حاضربیش از20 هزار صندوق کوچک –متوسط وبزرگ در شهرستان وجود دارد.
فروزنده تصریح کرد:الحمدلله فرهنگ انفاق و نوع دوستی و کمک به دیگران در بین آحاد جامعه نهادینه شده و این نشان از باور و اعتقاد مردم مسلمان ماست که این حس انسان دوستانه را بعنوان یک الگو در زندگی خود انتخاب نموده و به این باور رسیده اند که کمک به همنوعان باعث خواهد شد که آثار و برکات خوبی در زندگی آنها بوجود آید.
وی ضمن تشکر از اعتماد همه جانبه مردم فهیم و نوعدوست شهرستان به این نهاد، یادآوری کرد: مبالغ جمع آوری شده از این صنادیق برابر دستورالعملهای جاری به ایتام و نیازمندان پرداخت می شود.
پرداخت 85 میلیون ریال هزینه مراقبت و نگهداری از بیماران تحت حمایت کمیته امداد چرام
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان چرام از ارائه خدمات 85 میلیون ریالی به بیماران زمینگیر تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان خبر داد.
به گزارش اداره روابط و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، علی حسن مظاهری گفت : کمیته امداد شهرستان چرام در طول سال خدمات متنوعی به مددجویان تحت حمایت ارائه می دهد که یکی از این خدمات پرداخت کمک هزینه مراقبت ونگهداری از بیماران زمینگیر و صعب العلاج تحت حمایت می باشد.
وی عنوان کرد : در همین راستا طی آبان ماه سال جاری مبلغ 85 میلیون ریال بابت هزینه نگهداری و مراقبت از بیماران زمینگیر و صعب العلاج تحت حمایت پرداخت شد .
مظاهری تعداد بیماران زمین گیر تحت حمایت را 17 نفر عنوان کرد و افزود: ماهیانه برای این بیماران ماهیانه مبلغ یک میلیون ریال جهت نگهداری و مراقبت از آنان هزینه می شود.
وی با بیان اینکه مبلغ فوق برای ماههای تیر الی آبانماه سال جاری می باشد، خاطرنشان کرد: خدمت به بیماران و رفع مشکلات درمانی آنان از اهداف مهم این نهاد بوده وتاکنون خدمات قابل توجهی به بیماران تحت حمایت ارائه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار