کشف هزار بوته خشخاش در ملایر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ملایر گفت: در دو مرحله عملیات مبارزه با کشت خشخاش در شهرستان ملایر هزار بوته خشخاش در دو روستای حسین آباد ناظم و انوج ملایر کشف و منهدم شد.
کد خبر: ۱۴۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰ 16 March 2015

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ملایر گفت: در دو مرحله عملیات مبارزه با کشت خشخاش در شهرستان ملایر هزار بوته خشخاش در دو روستای حسین آباد ناظم و انوج ملایر کشف و منهدم شد.

به گزارش تسنیم؛ بهروز کیانی در ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملایر در فرمانداری این شهر با اشاره به کشفیات پلیس در یک سال ملایر اظهار کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملایر در سال ۱۳۹۳ بیش از ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط کرده است.

وی افزود: در راستای مبارزه با فروشندگان مواد مخدر در ملایر ۷۷ مرحله طرح پاکسازی در ملایر انجام شده و هزار و ۷۳ نفر در این زمینه دستگیر شده اند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ملایر افزود: در سال جاری ۷۰۰ جلسه آموزش همگانی در ملایر برگزار شده و در این جلسات بیش از ۴۰ هزار نفر آموزش‌های مقابله با اعتیاد را دیده اند.

وی با اشاره به اجرای دو مرحله عملیات مبارزه با کشت خشخاش در ملایر تصریح کرد: در دو مرحله عملیات مبارزه با کشت خشخاش در شهرستان ملایر هزار بوته خشخاش در دو روستای حسین آباد ناظم و انوج ملایر کشف و منهدم شد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر در این ستاد اظهار کرد: مواد مخدر، تهاجم فرهنگی، رشد ابتذال و قاچاق انسان و اسلحه راهبرهای دنیای استگبار برای مقابله با اسلام است.

محمد قاسم عبدلی افزود: نسل جوان با ارزش‌ترین سرمایه هر کشوری است که دنیای استکبار امروز قصد ضربه زدن و نابود کردن همین نسل حوان را دارد.

وی دین را بهترین راه مقابله با دشمن داست و بیان کرد: محور مدیریت آموزه‌های دینی و تربیت دینی است با استفاده از این دو هر چه بیشتر آسیب‌های ناشی از مواد مخدر را کاهش می‌دهد.

  معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر با تاکید بر تدوین برنامه جامع در زمینه مواد مخدر برای سال آینده شهرستان بیان کرد: اقدامات شهرستان ملایر در حوزه‌های پیشگیری، در مان و مقابله با اعتیاد بسیار موثر بوده است.

دو کمپ ترک اعتیاد بانوان در ملایر ساخته می‌شود

رئیس اداره بهزیستی ملایر نیز در این ستاد با اشاره به اقدامات کمیته درمان شهرستان ملایر در مقابله با اعتیاد اظهار کرد: در جلسات تشکیل شده با تاسی چهار کپ ترک اعتیاد جدید در ملایر موافقت شد.

حمیدالله فارسی از تاسیس دو کمپ بانوان جدید در ملایر خبر داد و بیان کرد: خانم‌ها غنایی و گلوشجردی درخواست تاسیس دو کمپ اعتیاد بانوان را در این جلسات داده که با درخواست آنان موافقت شده و قراربر این شده است که پس از بازدید از کمپ بانوان نهاوند کارهای مقدماتی این کمپ‌ها را آغاز کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار